دانلود VMProtect Ultimate 3.0.9 Build 695 – جلوگیری از آنالیز کد و کرک شدن برنامه ها

دانلود VMProtect Ultimate 3.0.9 Build 695 - جلوگیری از آنالیز کد و کرک شدن برنامه ها

 

دانلود VMProtect

| جلوگیری از آنالیز کد و کرک شدن برنامه ها |

 

VMProtect Ultimate 3.0.9 Build 695 نام نرم افزاری شناخته شده و قدرتمند در زمینه جلوگیری از آنالیز کدهای برنامه‌‌نویسی و کرک شدن اپلیکیشن‌ها است. همانطور که می‌دانید، این روزها با وجود فایل‌های کرک و پچ‌های فعال‌ساز برای بسیاری از برنامه‌ها و بازی‌ها، حق زحمات توسعه‌دهندگان نرم افزاری پایمال می‌شود. تقریبا کمتر نرم افزاری را می‌توان پیدا کردن که از دست هکرها و کرکرهای نرم افزاری در امان مانده باشد. از آنجا که هیچ امنیتی هم در دنیای دیجیتال 100% تضمینی نیست، تنها راهکار موجود برای جلوگیری از این امر، پیچیده و دشوار کردن فرآیند کاری برای هکرها و کرکرهای نرم افزاری است. اگر شما نیز از توسعه‌دهندگان نرم افزارهای کامپیوتری هستید و به دنبال راهکاری جهت جلوگیری از هک و کرک شدن برنامه‌ خود می‌گردید، پیشنهاد ما این است که نرم افزار وی‌ام پروتکت (VMProtect) را از دست ندهید!

برنامه‌نویسی خوب، صرفا به معنای ایجاد یک اپلیکیشن زیبا و بی‌نقص نیست! هکرهای نرم افزارهای کامپیوتری نیز با بهره‌گیری از تکنیک‌های برنامه‌نویسی قادرند کل زحمات یک برنامه‌نویس را زیر سوال ببرند. به منظور محافظت از برنامه‌ها، راهکارهای گوناگونی وجود دارند که هریک از آنان، به نوبه خود سعی می‌کنند امنیت یک نرم افزار را تامین کنند. وی‌ام پروتکت نیز یکی از برنامه‌هایی است که به شما کمک می‌کند تا با پیچیده کردن نحوه آنالیز و بررسی کدها، احتمال هک و کرک کردن نرم افزارها بسیار پیچیده‌تر از حالت عادی شود. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار VMProtect Ultimate را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار VMProtect Ultimate :

– پشتیبانی از نرم افزارهای 32 و 6 بیتی

– امکان تعیین سریال نامبر برای فعال‌سازی نرم افزارها

– قابلیت محدود کردن مدت زمان آپدیت‌های رایگان برای برنامه

– رابط کاربری بسیار ساده و زیبا

– ارائه متد Virtualization برای پیچیده‌تر کردن نحوه آنالیز کدها

– پشتیبانی از متد Mutation برای پیچیدگی سورس کد نرم افزار و جلوگیری از هک و کرک کردن

– ارائه راهکارهای ترکیبی برای حفاظت از فعال‌سازی غیرقانونی نرم افزارها

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

VMProtect Ultimate.cover  300x236 - دانلود VMProtect Ultimate 3.0.9 Build 695 - جلوگیری از آنالیز کد و کرک شدن برنامه ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 63 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR