دانلود بازی Check Your 6 برای PC

دانلود بازی Check Your 6 برای PC

 

دانلود بازی Check Your 6 برای کامپیوتر

| بازی نبردهای هوایی جنگ جهانی دوم |

| نسخه SKIDROW |

 

Check Your 6 بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2018 توسط The Lordz Games Studio ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. جنگ جهانی دوم، یکی از رویدادهای تاریخی دوران بشر به حساب می‌آید. جنگ و خونریزی در سراسر قاره اروپا سایه افکنده بود و مردمان بی‌گناه بسیاری نیز از بخش‌های مختلف جهان کشته شدند. با وجود اینکه کشتار و خونریزی در سطح زمین، به شدت زیاد بود، ولی شرایط در آسمان‌ها نیز دست کمی از آن نداشت! در طول سال‌های جنگ جهانی دوم، تکنولوژی ساخت هواپیما و جت‌های جنگی پیشرفت قابل توجهی پیدا کرد و نیروهای متحدین و متفقین، مرتبا با تجهیزات هوایی به سراغ نیروهای دشمن می‌رفتند.

این بازی کامپیوتری نیز قصد دارد گوشه‌هایی از نبردهای هوایی جنگ جهانی دوم را به تصویر بکشد. پلیر قادر است به انتخاب خود، در قالب نیروی هوایی بریتانیا و یا آلمان نقش‌آفرینی کند. در طول روند بازی، تعداد 18 ماموریت حماسی و جذاب در پیش روی شما قرار می‌گیرد که هریک از آنان دارای رویدادهای منحصر به خود هستند. به طور کلی 14 نوع مختلف از هواپیماهای جنگی در این بازی طراحی شده است که با الهام‌گیری از تاریخ واقعی ساخت تجهیزات جنگ جهانی دوم شبیه‌سازی شده‌اند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Check Your 6 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Check Your 61 300x169 - دانلود بازی Check Your 6 برای PC Check Your 62 1 300x169 - دانلود بازی Check Your 6 برای PC

 

Check Your 63 300x169 - دانلود بازی Check Your 6 برای PC Check Your 64 300x169 - دانلود بازی Check Your 6 برای PC

 

تریلر بازی Check Your 6 :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8/10
Processor: Pentium 4 or Equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 512Mb DirectX 9 Video Ccard with Shader Model 2.0
DirectX: Version 9.0
Storage: 2035 MB Available Space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 807 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR