دانلود بازی Smashy Drift 1.2.0 – رانندگی اتومبیل های افسانه ای برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Smashy Drift 1.02 - رانندگی اتومبیل های افسانه ای برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Smashy Drift برای اندروید

| بازی رانندگی اتومبیل های افسانه ای برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Smashy Drift 1.2.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های مسابقه‌ای از استودیوی بازی سازی AKPublish Pty Ltd است. به بازی اندرویدی دریفت بی نهایت خوش آمدید! در این بازی اندرویدی، شما علاقه‌مندان به سری بازی‌های اتومبیل‌رانی می‌توانید تعداد بیش از 20 اتومبیل مختلف را انتخاب کرده و حرکات نمایشی بسیاری را با آنان به اجرا درآورید. وسایل نقلیه تعبیه شده در این بازی، انواع مختلفی از خودروهای کلاسیک، مدرن، ماشین سنگین، تانک و … می‌باشد که هریک از آنان را باید به سبک مخصوص به خود هدایت کرد.

مسیر رانندگی شما در این بازی، به نحوی است که از محیط‌های مختلفی بازدید خواهید کرد. از جمله محیط‌های تعبیه شده در این بازی می‌توان به بیابان‌ها، جاده‌های بی‌پایان، مناطق جنگی و … اشاره کرد. علاوه بر این‌ها، پلیر می‌تواند با جمع‌آوری امتیازات بیشتر خودروهای جدید را آنلاک کند و رانندگی با انواع مختلفی از آنان را تجربه نماید. کیفیت گرافیکی این بازی نیز بسیار زیبا و دیدنی طراحی شده و هریک از دوست‌داران بازی‌های اتومبیل رانی، از تجربه آن لذت خواهند برد. هم اکنون می توانید بازی Smashy Drift را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Smashy Drift :

– امکان آنلاک کردن بیش از 20 نوع وسیله نقلیه مختلف

– قابلیت رانندگی در مکان‌های ویژه و منحصر به فرد

– توانایی به اجرا گذاشتن حرکات دریفت دیدنی

– گیم‌پلی جذاب و کیفیت گرافیکی بسیار عالی

– صداپردازی مهیج و جذاب

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Smashy Drift1 150x84 - دانلود بازی Smashy Drift 1.2.0 - رانندگی اتومبیل های افسانه ای برای اندروید + نسخه بی نهایت Smashy Drift2 150x84 - دانلود بازی Smashy Drift 1.2.0 - رانندگی اتومبیل های افسانه ای برای اندروید + نسخه بی نهایت Smashy Drift3 150x84 - دانلود بازی Smashy Drift 1.2.0 - رانندگی اتومبیل های افسانه ای برای اندروید + نسخه بی نهایت Smashy Drift4 150x84 - دانلود بازی Smashy Drift 1.2.0 - رانندگی اتومبیل های افسانه ای برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 55 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR