دانلود بازی Battle Supremacy 1.2.1 – نبرد تانک ها برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Battle Supremacy 1.2.1 - نبرد تانک ها برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Battle Supremacy برای اندروید

| بازی نبرد تانک ها برای اندروید + دیتا |

 

Battle Supremacy 1.2.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی Atypical Games است. اگر شما هم از تجربه بازی‌های شبیه‌سازی جنگ جهانی دوم لذت می‌برید، پیشنهاد ما این است که بازی جدید و گرافیکی Battle Supremacy را به هیچ وجه از دست ندهید! این بازی اندرویدی جدید که به تازگی در مارکت اندروید عرضه شده، تاکنون توانسته توجه بسیاری از علاقه‌مندان به این سبک از بازی‌ها را به خود جلب کند. بازی مذکور در مارکت اندروید 4.99 دلار قیمت دارد که در این مطلب از سایت یاس دانلود مفتخریم به عنوان اولین وب‌سایت فارسی زبان، نسخه کامل آن را خدمت شما عزیزان ارائه می‌کنیم. گیم‌پلی این بازی، قادر است پلیرها را تا بیشترین حد ممکن به وجد آورد؛ چرا که کلیه صحنه‌ها و تنش‌های جنگ جهانی دوم را در این بازی می‌توان به شکلی واقع‌گرایانه تجربه کرد.

پلیرها در این بازی قادرند که بر روی زمین، دریا و یا آسمان، شاهد آتش و درگیری در میان نیروهای جنگ جهانی باشند. کیفیت گرافیکی این بازی به گونه‌ای طراحی شده که تشخیص آن از یک بازی کامپیوتری بسیار بسیار مشکل است1 منظره‌های محیطی بازی Battle Supremacy، تا حد امکان مطابق با واقعیت شبیه‌سازی شده‌اند و پلیر می‌تواند با تانک‌های خود از نقاط مختلف شهرها، بیابان‌ها، جنگل‌ها و … بازدید نموده و ماموریت‌های متنوعی را تجربه کند. هم اکنون می توانید بازی Battle Supremacy را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Battle Supremacy :

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه نبردهای جنگ جهانی دوم

– کیفیت گرافیکی بسیار عالی

– گیم‌پلی جذاب و سرگرم‌کننده

– دارا بودن سلاح‌های متنوع بر مبنای واقعیت

– امکان انتخاب و باز کردن تانک‌های تاریخی جنگ جهانی دوم

– صداپردازی بسیار عالی انفجارها

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Battle Supremacy1 150x84 - دانلود بازی Battle Supremacy 1.2.1 - نبرد تانک ها برای اندروید + دیتا Battle Supremacy2 150x84 - دانلود بازی Battle Supremacy 1.2.1 - نبرد تانک ها برای اندروید + دیتا Battle Supremacy3 150x84 - دانلود بازی Battle Supremacy 1.2.1 - نبرد تانک ها برای اندروید + دیتا Battle Supremacy4 150x84 - دانلود بازی Battle Supremacy 1.2.1 - نبرد تانک ها برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb‌ وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 0.02 + 1.12 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR