دانلود Macrorit Data Wiper 5.0.0 – پاک سازی غیرقابل برگشت اطلاعات

دانلود Macrorit Data Wiper 4.1.4 Unlimited Edition - پاک سازی غیرقابل برگشت اطلاعات

 

دانلود Macrorit Data Wiper

| پاک سازی غیرقابل برگشت اطلاعات |

 

Macrorit Data Wiper 5.0.0 نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه پاک‌سازی امن و غیرقابل بازگشت اطلاعات در سیستم عامل ویندوز است. همانطور که می‌دانید امروزه نرم افزارهای ریکاوری بسیاری در بازار وجود دارند که هریک از آنان به نوبه خود، قادرند اطلاعات حذف شده کاربران را از انواع حافظه‌های دیجیتالی بازیابی نمایند. از این رو، پاک کردن اطلاعات به شیوه معمولی در سیستم‌عامل ویندوز، راهکار چندان مناسبی برای از بین بردن اطلاعات نیست. در برخی از مواقع، کاربر نیاز دارد که اطلاعاتش به طور کامل از حافظه مورد نظر پاک شده و دیگر به هیچ عنوان قابلیت بازیابی آن وجود نداشته باشد. اگر شما نیز به چنین راهکاری نیاز دارید، پیشنهاد می‌کنیم برنامه Macrorit Data Wiper را از دست ندهید.

همانطور که از نام این برنامه پیداست، کاربران با استفاده از آن می‌توانند اطلاعات خود بر روی انواع حافظه‌های هارد دیسک، فلش، مموری کارت، SSD و هارد اکسترنال را به طور کامل پاک کرده و امکان بازیابی آنان را به طور کامل از بین ببرند. اگر شما نیز قصد دارید هارد دیسک، لپ تاپ، فلش مموری و یا سایر حافظه‌های دیجیتالی خود را به شخص دیگری واگذار کنید، لازم است که در ابتدا کلیه اطلاعات موجود در آن را از بین ببرید تا به هیچ وجه امکان بازگردانی اطلاعات آن وجود نداشته باشد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Macrorit Data Wiper را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Macrorit Data Wiper :

– توانایی پاک‌سازی دائم و غیرقابل بازگشت اطلاعات از روی سیستم

– پشتیبانی از حافظه‌های HDD/USB/SSD

– امکان پاک‌سازی کلیه فضای حافظه و یا یک پارتیشن به خصوص

– دارا بودن 5 متد مختلف برای پاک‌سازی غیرقابل برگشت اطلاعات

– پشتیبانی از فایل سیستم‌های FAT16/32, NTFS

– سازگاری با نسخه‌های 32 و 64 بیتی ویندوز

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Macrorit Data Wiper.cover1  300x208 - دانلود Macrorit Data Wiper 5.0.0 - پاک سازی غیرقابل برگشت اطلاعات

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 10 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR