دانلود بازی ارثیه آقام 2.52 – متنوع ترین بازی کلمات ایرانی برای اندروید

دانلود بازی ارثیه آقام 2.52 - متنوع ترین بازی کلمات ایرانی برای اندروید

 

دانلود بازی ارثیه آقام برای اندروید

| متنوع ترین بازی کلمات ایرانی برای اندروید |

 

ارثیه آقام 2.52 نام یک بازی اندرویدی جدید و ایرانی در سبک سری بازی‌های پازلی از استودیوی بازی سازی آروند استودیو است. در چند سال اخیر، توسعه‌دهندگان ایرانی توجه ویژه‌ای را به صنعت بازی‌سازی ملی اختصاص داده‌اند. حاصل این تلاش‌ها، معرفی عناوین فوق‌العاده‌ای است که مخصوص دوست‌داران بازی‌های وطنی عرضه می‌شوند. بازی ارثیه آقام، یکی از جدیدترین بازی‌های اندرویدی در سبک حدس کلمات است که تاکنون توانسته موفقیت بسیاری را در میان علاقه‌مندان به این سبک از بازی‌ها کسب کند. محوریت داستانی بازی ارثیه آقام، روایتی جالب و آشنا برای ایرانیان را به تصویر می‌کشد. در زمان‌های نه چندان دور، «حاج ذبیح» کسب و کار خود را با یک مغازه سوهان‌پزی راه‌اندازی می‌کند. بعد از گذشت چند سال، او تصمیم گرفت که فرزندان خود را برای ادامه این کسب و کار آماده کند. «مازیار» به عنوان پسر حاج ذبیح، با اصرارهای پدرش زیر بار نمی‌رود و تصمیم می‌گیرد که برای رد این مسئولیت، به خارج از کشور سفر کرده و مشغول تحصیل در رشته پزشکی شود.

بعد از گذشت چند سال، این جوان بی‌تجربه بخش اعظمی از سرمایه و دارایی خود را از دست می‌دهد و ناچارا به کشور بازمی‌گردد. او ضمن بازگشت به شهر، متوجه می‌شود که با فوت پدر، ارثیه باقی مانده از او به خواهرش «ماندانا» و فردی دیگر با نام «بهادر» رسیده است. مازیار از این اتفاق بسیار ناراحت می‌شود و تصمیم می‌گیرد به هر طریقی که شده، بخشی از ارثیه پدر مرحوم خود را مجددا زنده کند. این ماجراجویی داستانی، یک چالش پرهیجان بازی با کلمات را برای علاقه‌مندان به بازی‌های ایرانی به ارمغان می‌آورد که تا مدت‌ها می‌توان با آن سرگرم شد. هم اکنون می توانید بازی ارثیه آقام را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی ارثیه آقام :

– دارا بودن کیفیت گرافیکی بسیار عالی

– مناسب برای تمام سنین

– شبیه‌سازی محیط کاملا ایرانی

– دارا بودن مراحل متعدد

– برخورداری از محوریت داستانی جذاب

 

تصاویری از محیط بازی :

 

ErsieAgham1 85x150 - دانلود بازی ارثیه آقام 2.52 - متنوع ترین بازی کلمات ایرانی برای اندروید ErsieAgham2 85x150 - دانلود بازی ارثیه آقام 2.52 - متنوع ترین بازی کلمات ایرانی برای اندروید ErsieAgham3 85x150 - دانلود بازی ارثیه آقام 2.52 - متنوع ترین بازی کلمات ایرانی برای اندروید ErsieAgham4 85x150 - دانلود بازی ارثیه آقام 2.52 - متنوع ترین بازی کلمات ایرانی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 35 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR