دانلود USB Toolkit 2.0 – مجموعه ابزار کاربردی برای حافظه های فلش

دانلود USB Toolkit 2.0 - مجموعه ابزار کاربردی برای حافظه های فلش

 

دانلود USB Toolkit

| مجموعه ابزار کاربردی برای حافظه های فلش |

 

USB Toolkit 2.0 نام نرم افزاری همه‌کاره و قدرتمند برای حافظه‌های فلش و USB است. همانطور که می‌دانید، امروزه حافظه‌های قابل حمل و فلش مموری، کاربرد بسیار زیادی در بین کاربران دارند. این دسته از حافظه‌ها به دلیل سادگی در انتقال اطلاعات، محبوبیت بسیاری کسب کرده‌اند. بسته نرم افزاری کم‌حجم و جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما در نظر گرفته‌ایم، یک جعبه ابزار کامل و قدرتمند برای حافظه‌های USB است. با استفاده از این برنامه، کاربران به سادگی می‌توانند نیازهای خود برای رفع مشکلات حافظه‌های فلش، فرمت حافظه‌ها و … را رفع کنند.

رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده و زیبا طراحی شده است؛ به گونه‌ای که حتی مبتدیان نیاز می‌توانند به سادگی با آن ارتباط برقرار کنند. این برنامه قادر است حافظه‌های فلش را با سرعت بسیار بالا اسکن کند و فایل‌های مخفی شده در آنان را به نمایش بگذارد. علاوه بر این‌ها، کاربر می‌تواند سلامت حافظه‌های فلش را مورد بررسی قرار داده و در صورت نیاز آن را فرمت کنند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار USB Toolkit را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار USB Toolkit :

– امکان پاک‌سازی ویروس اتوران از حافظه‌های فلش

– اسکن حافظه‌های USB و رفع ارورهای آن

– امکان حذف کامل محتویات حافظه‌ها

– قابلیت فرمت انواع حافظه‌های فلش

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

USB Toolkit.cover1  300x201 - دانلود USB Toolkit 2.0 - مجموعه ابزار کاربردی برای حافظه های فلش

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 100 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR