دانلود SILKYPIX JPEG Photography 9.2.14.0 – ابزاری کاربردی و خلاقانه مخصوص عکاسان

دانلود SILKYPIX JPEG Photography 8.2.19.0 - ابزاری کاربردی و خلاقانه مخصوص عکاسان

 

دانلود SILKYPIX JPEG Photography

| ابزاری کاربردی و خلاقانه مخصوص عکاسان |

 

SILKYPIX JPEG Photography 9.2.14.0 نرم افزاری است که علاقه‌مندان به حرفه و هنر عکاسی با استفاده از آن می‌توانند هنر و چشمه خلاقیت خود را به نمایش بگذارند. این روزها با پیشرفت چشم‌گیر تکنولوژی، تصاویر دیجیتالی جایگزین عکس‌های فیزیکی و قدیمی دوربین‌های آنالوگ شده‌اند. علاوه بر دوربین‌های قدرتمندی که در اسمارت‌فون‌ها و دستگاه‌های هوشمند وجود دارد، شرکت‌های تولید کننده دوربین عکاسی نیز نهایت سعی خود را به کار بسته‌اند تا روز به روز بر تکنولوژی ثبت تصاویر در دوربین‌های خود بیفزایند. با این وجود، همچنان هم عکاسان به ابزارهای مخصوص برای ویرایش و بهبود تصاویر خود نیاز دارند؛ چرا که هرچقدر هم تصاویر با کیفیت به ثبت رسیده باشند، ولی باز هم نیاز به تنظیم پارامترهایی از قبیل شدت نور، رنگ، روشنایی و … احساس می‌شود.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برایتان در نظر گرفته‌ایم، یک ابزار قدرتمند و خلاقانه جهت بهبود و ویرایش تصاویر دیجیتالی است. با استفاده از این برنامه، عکاسان قادر هستند که تصاویر هنری خود را با بهره‌گیری از ابزارهای مختلف بهینه‌سازی کرده و جلوه‌ای تازه را به آنان ببخشند. با استفاده از امکانات گسترده این نرم افزار، کاربر می‌تواند تصاویر خود را به آسانی وارد محیط برنامه کرده و بسیاری از مشخصه‌های آن را تغییر دهند. برای مثال، شما می‌توانید اشکالات و نقص‌های موجود در تصاویر خود از قبیل گرد و غبار محیط، چروک پوست و … را برطرف کرده و در صورت تمایل، این تغییرات را به طور یکسان بر روی کلیه تصاویر خود اعمال نمایند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار SILKYPIX JPEG Photography را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار SILKYPIX JPEG Photography :

– امکان ویرایش، چرخش، برش و حذف ایرادات تصاویر

– قابلیت پردازش گروهی تصاویر به طور همزمان

– دارا بودن امکان پیش‌نمایش تصاویر قبل از پرینت کردن

– توانایی تغییر در مشخصه‌های تصاویر از قبیل شدت رنگ، روشنایی و …

– قابلیت تنظیم ناحیه فوکوس در تصاویر

– رابط کاربری بسیار ساده و زیبا

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

SILKYPIX JPEG Photography.cover1  300x170 - دانلود SILKYPIX JPEG Photography 9.2.14.0 - ابزاری کاربردی و خلاقانه مخصوص عکاسان

 



مهرگان آی‌تی


System Requirements:

– Microsoft® Windows® 10 / 8.1 / 7 (Service Pack 1 or later) 64-bit version
– * It does not correspond to the Windows® 10 tablet mode.
– * It does not correspond to 32-bit version OS.
– Intel® Core™ 2 Duo or higher, or AMD Athlon™ 64 X2 or higher processor
– 4GB or more RAM (8GB or higher recommended)
– 10GB of available hard-disk space or more
– Display that supports screen resolution of 1024×768 or higher

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 91 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR