دانلود Cymath – Math Problem Solver Plus 2.17 – حل گام به گام مسائل ریاضی برای اندروید

دانلود Cymath - Math Problem Solver Plus 2.17 - حل گام به گام مسائل ریاضی برای اندروید

 

دانلود Cymath – Math Problem Solver برای اندروید

| نرم افزار حل گام به گام مسائل ریاضی برای اندروید |

 

Cymath – Math Problem Solver Plus 2.17 نام نرم افزاری کمک آموزشی و کاربردی از استودیوی نرم افزاری Cymath LLC برای اندروید است. با استفاده از این نرم افزار، کاربران می‌توانند انواع مسائل و معادلات ساده و یا پیچیده ریاضی را به آسانی حل کنند. اگر شما هم با یک معادله و یا مسئله سخت و دشوار ریاضی سر و کار دارید و شیوه حل آن را نمی‌دانید، بهتر است که کل فرآیند حل معادله یا مسئله مورد نظر خود را به نرم افزار Cymath بسپارید! این برنامه با بهره‌مندی از قابلیت تشخیص تصویر، قادر است به کمک دوربین تلفن همراه و یا تبلت اندرویدی شما، معادله مورد نظرتان را از روی کاغذ بخواند و شیوه حل آن را به طور قدم به قدم برایتان به نمایش بگذارد!

این سرویس بسیار هوشمند که پیش‌تر تنها در وب‌سایت Cymath.com ارائه می‌شد، میلیون‌ها کاربر دارد و هم‌اکنون می‌توان با نصب اپلیکیشن اندرویدی آن، از مزایای این سرویس قدرتمند بهره‌مند شد. این نرم افزار با دارا بودن رابط کاربری بسیار ساده و زیبا، کاربر را قادر می‌سازد که تکالیف و یا تمرین‌های ریاضی خود را به موتورهای هوشمند این برنامه بسپارد و شیوه حل و پاسخ نهایی آن را مشاهده نماید. هم اکنون می توانید نرم افزار Cymath – Math Problem Solver Plus برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Cymath – Math Problem Solver Plus :

– امکان وارد کردن معادلات و مسائل ریاضی و یا اسکن از روی کاغذ

– مناسب برای حل تکالیف و تمارین ریاضی

– امکان حل انواع مسائل پیچیده و یا ساده

– حل انواع معادلات و مسائل ریاضی از قبیل فاکتورگیری، لگاریتم، نمادها، معادلات درجه دوم، مثلثات، تقسیم چند جمله‌ای و …

– نمایش مراحل قدم به قدم برای حل مسائل

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Cymath1 85x150 - دانلود Cymath - Math Problem Solver Plus 2.17 - حل گام به گام مسائل ریاضی برای اندروید Cymath2 85x150 - دانلود Cymath - Math Problem Solver Plus 2.17 - حل گام به گام مسائل ریاضی برای اندروید Cymath3 85x150 - دانلود Cymath - Math Problem Solver Plus 2.17 - حل گام به گام مسائل ریاضی برای اندروید Cymath4 85x150 - دانلود Cymath - Math Problem Solver Plus 2.17 - حل گام به گام مسائل ریاضی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 6.40 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR