دانلود بازی Bigfoot Monster Hunter 1.4 – شکارچی پاگنده برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Bigfoot Monster Hunter 1.4 - شکارچی پاگنده برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Bigfoot Monster Hunter برای اندروید

| بازی شکارچی پاگنده برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Bigfoot Monster Hunter 1.4 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی OneTonGames است. در دنیا افسانه‌های پرشماری وجود دارند که هریک از آنان، مختص موقعیت جغرافیایی مخصوص به خود هستند. به عنوان مثال، در افسانه‌های غربی بسیاری از افراد به وجود موجودات بیگانه اعتقاد داشته و بر این باورند که یوفوها روزانه از نقاط مختلف جهان بازدید کرده و هرزگاهی نیز می‌توان بشقاب‌پرنده‌های آنان را در آسمان دید. یکی دیگر از این افسانه‌ها، اعتقاد به موجودی با نام پاگنده است. همانطور که از نام این موجود ناشناخته پیداست، او هیولایی با پاهایی بزرگ است که به عقیده بسیاری از افراد، در جنگل‌های شمالی آمریکا زندگی می‌کند.

آغاز داستان مربوط به پاگنده، به افسانه‌هایی اختصاص دارد که افراد مختلف حضور این موجود ناشناخته را از نزدیک شاهد بوده‌اند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، بازی اندرویدی جدیدی را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که شما را به عنوان یک قهرمان کاربلد برای شکار پاگنده به جنگل می‌فرستد. در طول تاریخ، افراد بسیاری برای شکار پاگنده به جنگل پا گذاشته‌اند؛ ولی مدتی بعد دیگر هیچ خبری از آن‌ها نشده است. در این بازی، شما باید به عنوان یک قهرمان پا به جنگل گذاشته و یک بار برای همیشه از رمز و راز این موجود ناشناخته پرده‌برداری کنید. هم اکنون می توانید بازی Bigfoot Monster Hunter را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Bigfoot Monster Hunter :

– دارا بودن گیم‌پلی پرهیجان و دلهره‌آور

– امکان تجربه تیراندازی از نمای اول شخص برای پلیرها

– کیفیت گرافیکی فوق‌العاده

– صداپردازی عالی

– بهره‌مندی از محوریت داستانی جذاب و مهیج

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Bigfoot Monster Hunter1 150x84 - دانلود بازی Bigfoot Monster Hunter 1.4 - شکارچی پاگنده برای اندروید + نسخه بی نهایت Bigfoot Monster Hunter2 150x84 - دانلود بازی Bigfoot Monster Hunter 1.4 - شکارچی پاگنده برای اندروید + نسخه بی نهایت Bigfoot Monster Hunter3 150x84 - دانلود بازی Bigfoot Monster Hunter 1.4 - شکارچی پاگنده برای اندروید + نسخه بی نهایت Bigfoot Monster Hunter4 150x84 - دانلود بازی Bigfoot Monster Hunter 1.4 - شکارچی پاگنده برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 50 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR