دانلود بازی 1LINE – One-Stroke Puzzle Game 1.6.1 – سرگرمی جذاب نقطه بازی برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی 1LINE - One-Stroke Puzzle Game 1.6.1 - سرگرمی جذاب نقطه بازی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی 1LINE – One-Stroke Puzzle Game برای اندروید

| سرگرمی جذاب نقطه بازی برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

1LINE – One-Stroke Puzzle Game 1.6.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های پازلی از استودیوی بازی سازی MagicAnt.Inc است. تقریبا همه ما با نقطه‌بازی آشنا هستیم! بازی سنتی و سرگرم‌‌کننده‌ای که با یک قلم و کاغذ می‌شد آن را در هر جا و مکانی انجام داد و با دوستان سرگرم شد. قانون این بازی نیز بسیار ساده و روشن است: ‏در این بازی شما باید یک سری نقطه را بدون آنکه انگشت تان را از روی صفحه بردارید به هم وصل کنید. شما در این بازی می‌توانید تا هرچند بار از روی نقطه‌ها عبور کنید، اما باید این نکته را مدنظر قرار دهید که هیچ‌یک از خطوط نباید از روی یکدیگر عبور کنند.

شما می‌توانید این بازی را از روی هر نقطه‌ای به طور دلخواه آغاز کنید، اما از این لحظه به بعد دیگر نمی‌توانید انگشت خود را از روی صفحه بردارید. نقطه‌بازی اساسا یک بازی فکری است که موجب تقویت قوای ذهنی می‌شود. این بازی در مجموع تعداد 500 مرحله مهیج و سرگرم‌کننده را پیش روی پلیر قرار می‌دهد که تا ساعت‌ها می‌تواند او را سرگرم کند. هم اکنون می توانید بازی 1LINE – One-Stroke Puzzle Game را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی 1LINE – One-Stroke Puzzle Game :

– دارا بودن بیش از 500 مرحله جذاب و مهیج

– امکان نقش‌آفرینی در یک حال و هوای کلاسیک و فکری

– مناسب برای تمام سنین

– گیم‌پلی ساده

 

تصاویری از محیط بازی :

 

1LINE1 85x150 - دانلود بازی 1LINE - One-Stroke Puzzle Game 1.6.1 - سرگرمی جذاب نقطه بازی برای اندروید + نسخه بی نهایت 1LINE2 85x150 - دانلود بازی 1LINE - One-Stroke Puzzle Game 1.6.1 - سرگرمی جذاب نقطه بازی برای اندروید + نسخه بی نهایت 1LINE3 85x150 - دانلود بازی 1LINE - One-Stroke Puzzle Game 1.6.1 - سرگرمی جذاب نقطه بازی برای اندروید + نسخه بی نهایت 1LINE4 85x150 - دانلود بازی 1LINE - One-Stroke Puzzle Game 1.6.1 - سرگرمی جذاب نقطه بازی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 47 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR