دانلود بازی High Speed Trains برای PC

دانلود بازی High Speed Trains برای PC

 

دانلود بازی High Speed Trains برای کامپیوتر

| بازی قطارهای سریع‌السیر |

| نسخه Unleashed |

 

High Speed Trains بازی کم حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های شبیه‌سازی می باشد که در سال 2018 توسط Simulators Live ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در این بازی کامپیوتری، فرصتی برای علاقه‌مندان مهیاست تا بتوانند ضمن هدایت کردن قطارهای مختلف، تجربه‌ای تازه‌ در این زمینه را به دست آورند. رانندگی وسایل نقلیه مختلف، هریک تجربه منحصر به فرد خود را دارند. برخی از این وسایل نقلیه، به گونه‌ای است که امکان تجربه هدایت و رانندگی آنان برای همگان فراهم نیست. از جمله آن‌ها می‌توان به قطار، هواپیما و حتی کشتی اشاره کرد. در این بازی کامپیوتری، شما با یک شبیه‌سازی واقع‌گرایانه از دنیای قطار و خطوط راه‌آهن سر و کار دارید.

کلیه جزئیات این بازی، به نحوی طراحی شده که حال و هوای واقعی این شغل جذاب و مهیج را برای پلیر تداعی کند. در ایستگاه قطار توقف کرده و مسافرین را در ساعات معین سوار کنید. صبر داشته باشید تا مسافرین یکی پس از دیگری سوار بر واگن‌ها شوند. سپس با بستن درب قطار، می‌توانید سفر مهیج و جذاب خود را آغاز کنید. شبیه‌سازی محیط اطراف در این بازی، تا حد ممکن مشابه با واقعیت انجام گرفته و قوانین فیزیک بر دنیای بازی حکم‌فرماست. پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که شما نیز علاقه‌مند به دنیای قطارها هستید، این بازی جذاب را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی High Speed Trains را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

High Speed Trains1 300x169 - دانلود بازی High Speed Trains برای PC High Speed Trains2 1 300x169 - دانلود بازی High Speed Trains برای PC

 

High Speed Trains3 300x169 - دانلود بازی High Speed Trains برای PC High Speed Trains4 300x169 - دانلود بازی High Speed Trains برای PC

 

تریلر بازی High Speed Trains :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: 2GHz Dual-Core CPU
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 1Gb DirectX 9.0c Compatible
DirectX: Version 9.0
Storage: 700 MB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 163 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR