دانلود Zorin OS 16.3 Core/ Lite – سیستم عامل جدید و زیبای زورین بر پایه اوبونتو

دانلود Zorin OS 12.3 - سیستم عامل جدید و زیبای زورین بر پایه اوبونتو

 

دانلود Zorin OS

| سیستم عامل جدید و زیبای زورین بر پایه اوبونتو |

| نسخه Core/Lite/Lite Education/Education x86/x64 |

 

Zorin OS 16.3 سیستم عامل زورین نام یکی از جدیدترین توزیع‌های سیستم‌عامل لینوکس است که با ظاهر بسیار زیبا و جذاب خود، توانسته توجه بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای آزاد را به خود جلب نماید. تا به امروز، توزیع‌های متنوعی از سیستم‌عامل لینوکس عرضه شده است که هریک از آنان سعی داشته‌اند به خودی خود، کاربرپسندی گنو/لینوکس را بهبود بخشند. در چند سال اخیر، عناوین بسیاری از سیستم‌عامل لینوکس توانسته‌اند محبوبیت خاصی را در بین علاقه‌مندان کسب کنند. از جمله محبوب‌ترین توزیع‌های لینوکسی موجود در دنیا، می‌توان به توزیع محبوب اوبونتو (Ubuntu) اشاره کرد که در ابتدا برای دسکتاپ و مدتی بعد نسخه موبایل آن نیز در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. سیستم‌عامل ویندوز، شاید به عقیده بسیاری از افراد یک سیستم‌عامل موفق و محبوب به حساب بیاید، اما کاربران حرفه‌ای کامپیوتر و متخصصان امنیتی، لینوکس را به تمامی عناوین عرضه شده از مایکروسافت ترجیح می‌دهند!

با این وجود، هنوز هم بسیاری از کاربران برای مهاجرت از ویندوز به لینوکس، نگرانی‌های بسیاری دارند. سیستم عامل زورین، مناسب برای آن دسته از کاربرانی است که می‌خواهند برای اولین بار از ویندوز به دنیای آزاد لینوکس قدم بگذارند. کلیه نرم افزارهای موجود در سیستم عامل زورین، متناسب با سیستم‌های دسکتاپ طراحی شده و از لحاظ بصری بسیار زیبا و خیره‌کننده هستند. سیستم‌عامل زورین، بر پایه توزیع لینوکس توسعه یافته و همین امر، محیطی بسیار کاربرپسند و بسیار زیبا را برای علاقه‌مندان به دنیای آزاد فراهم آورده است. هم اکنون می توانید نسخه جدید سیستم عامل لینوکس زورین را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

تصاویری از محیط سیستم عامل زورین 12 :

 

Zorin.cover1  300x168 - دانلود Zorin OS 16.3 Core/ Lite - سیستم عامل جدید و زیبای زورین بر پایه اوبونتو

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 2.6 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR