دانلود بازی Blocky Truck Driver Urban Transport 1.6 – حمل و نقل کامیونی برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Blocky Truck Driver Urban Transport 1.6 - حمل و نقل کامیونی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Blocky Truck Driver Urban Transport برای اندروید

| بازی حمل و نقل کامیونی برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Blocky Truck Driver Urban Transport 1.6 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های شبیه سازی از استودیوی بازی سازی TrimcoGames است. اگر فکر می‌کنید که در زمینه کسب و کار حمل و نقل و رانندگی کامیون مهارت ویژه‌ای دارید، بد نیست که شانس خود را برای موفقیت در این بازی اندرویدی امتحان کنید! در این بازی که محیط گرافیکی آن همچون سری بازی‌های ماین کرافت شبیه‌سازی شده، شما می‌توانید انواع مختلفی از کامیون‌ها را تحت کنترل خود گرفته و با استفاده از آن، به حمل و نقل و همچنین کسب درآمد بپردازید.

در این بازی، محیط‌ها و منظره‌های اطراف تا حد ممکن مشابه با واقعیت طراحی شده‌اند و پلیر این فرصت را دارد که با استفاده از کامیون انتخابی خود، از موقعیت‌های مختلف شهر دیدن نماید. برای تبدیل شدن به بهترین راننده کامیون در حومه شهر، تنها یک انتخاب فاصله دارید! کامیون خود را انتخاب کرده و ضمن شخصی‌سازی ظاهر و ویژگی‌های فنی آن، قدم بر بزرگراه‌ها گذاشته و به سلطان جاده‌ها تبدیل شوید. هم اکنون می توانید بازی Blocky Truck Driver Urban Transport را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Blocky Truck Driver Urban Transport :

– دارا بودن ده‌ها چالش مختلف در زمینه حمل و نقل با کامیون

– کیفیت گرافیکی بسیار عالی

– کنترل‌های آسان و لمسی

– صداپردازی عالی

– دارا بودن تعداد مختلفی از انواع کامیون‌ها

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Blocky Truck Driver Urban Transport1 150x94 - دانلود بازی Blocky Truck Driver Urban Transport 1.6 - حمل و نقل کامیونی برای اندروید + نسخه بی نهایت Blocky Truck Driver Urban Transport2 150x94 - دانلود بازی Blocky Truck Driver Urban Transport 1.6 - حمل و نقل کامیونی برای اندروید + نسخه بی نهایت Blocky Truck Driver Urban Transport3 150x94 - دانلود بازی Blocky Truck Driver Urban Transport 1.6 - حمل و نقل کامیونی برای اندروید + نسخه بی نهایت Blocky Truck Driver Urban Transport4 150x94 - دانلود بازی Blocky Truck Driver Urban Transport 1.6 - حمل و نقل کامیونی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 65 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR