دانلود بازی AEN City Bus Stunt Arena 17 1.5 – اتوبوس غول پیکر برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی AEN City Bus Stunt Arena 17 1.5 - اتوبوس غول پیکر برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی AEN City Bus Stunt Arena 17 برای اندروید

| بازی اتوبوس غول پیکر برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

AEN City Bus Stunt Arena 17 1.5 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های مسابقه ای از استودیوی بازی سازی TrimcoGames است. بازی اندرویدی جدید که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما علاقه‌مندان به گیم‌های جدید و به روز اندرویدی در نظر گرفته‌ایم، یک شبیه‌سازی بسیار عالی از رانندگی اتوبوس‌های غول پیکر در سطح شهر است. شاید در ابتدا با خود تصور کنید که این بازی هم همانند سایر عناوین موجود، قرار است که شما را در قالب یک راننده اتوبوس حمل و نقل شهری قرار دهد تا مسافرین را از یک مکان به محل دیگری منتقل کنید. ولی اینطور نیست؛ چرا که شیوه رانندگی شما برای یک اتوبوس مسافربری بسیار خطرناک‌ است!

اصلی‌ترین هدف شما در این بازی کامپیوتری این است که با اتوبوس‌هایی غول پیکر، به اجرای مانورها و حرکات نمایشی بپردازید. با این کار، می‌توان امتیاز کسب شده را ارتقا داد و اتوبوس‌های جدیدتر را نیز خریداری کرد. شما می‌توانید با اتوبوس‌های خریداری شده خود، سرعتی بسیار بالا را تجربه کنید و با پرش از روی سایر اتومبیل‌ها و یا برخورد فیزیکی با آنان، هیجان و جذابیت بازی را افزایش دهید. هم اکنون می توانید بازی AEN City Bus Stunt Arena 17 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی AEN City Bus Stunt Arena 17 :

– امکان تجربه فضای حماسی بازی در طول ماموریت‌های مختلف

– دارا بودن تعداد مختلفی از انواع اتوبوس‌ها

– گرافیک مهیج و سه بعدی

– صداپردازی بسیار عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

AEN City Bus Stunt Arena 171 150x94 - دانلود بازی AEN City Bus Stunt Arena 17 1.5 - اتوبوس غول پیکر برای اندروید + نسخه بی نهایت AEN City Bus Stunt Arena 173 150x94 - دانلود بازی AEN City Bus Stunt Arena 17 1.5 - اتوبوس غول پیکر برای اندروید + نسخه بی نهایت AEN City Bus Stunt Arena 174 150x94 - دانلود بازی AEN City Bus Stunt Arena 17 1.5 - اتوبوس غول پیکر برای اندروید + نسخه بی نهایت AEN City Bus Stunt Arena 172 150x94 - دانلود بازی AEN City Bus Stunt Arena 17 1.5 - اتوبوس غول پیکر برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 51 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR