دانلود MedleyText 1.2.1 x64 – نرم افزار یادداشت‌برداری برای برنامه نویسان

دانلود MedleyText 1.2.1 x64 - نرم افزار یادداشت‌برداری برای برنامه نویسان

 

دانلود MedleyText

| نرم افزار یادداشت‌برداری برای برنامه نویسان |

 

MedleyText 1.2.1 x64 نام نرم افزاری است که برنامه‌نویسان با استفاده از آن می‌توانند از کدهای خود یادداشت‌برداری کنند. همانطور که می‌دانید، توسعه‌دهندگان زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف روزانه با کدهای متنوعی سر و کار دارند. هریک از این کدها، عملکرد مخصوصی داشته و برای هدف خاصی تولید می‌شوند. در برخی مواقع، توسعه دهنده تصمیم می‌گیرد که کدهای خود را در بخش خاصی از سیستم مستند‌سازی کند تا در مواقع لازم بتواند سریعا به آن‌ها دسترسی داشته باشد. شاید در اولین لحظه، انتخاب دولوپرها برنامه ساده‌ای تحت عنوان نوت‌پد (Notepad) در ویندوز باشد. واقعیت امر این است که محیط خسته‌کننده و بسیار ساده نوت‌پد با امکانات محدودی که دارد، به هیچ وجه مناسب برای مستندسازی کدها نیست؛ اگر شما هم می‌خواهید که کدهای خود را در محیطی زیبا نگهداری کنید، پیشنهاد ما این است که برنامه MedleyText را از دست ندهید.

بدون شک استفاده از این نرم افزار مفید و کاربردی را باید به تمامی برنامه‌نویسان توصیه کرد! شاید این سوال برایتان پیش بیاید که مگر این برنامه چه امکاناتی را در خود دارد که سایر برنامه‌های یادداشت‌برداری از آن محروم هستند؟ این برنامه با امکاناتی ممتاز در زمینه مستندسازی کدها، نمایش دادن کلمات کلیدی و های‌لایت سینتکس (Syntax) زبان‌های برنامه‌نویسی، دارا بودن کادرهای مشخص برای درج کدها و … یکی از بهترین انتخاب‌ها برای یادداشت‌برداری از کدها در ویندزو به شمار می‌رود. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار MedleyText را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار MedleyText :

– پشتیبانی از سینتکس 70 زبان برنامه‌نویسی مختلف

– دارا بودن امکانات گسترده در زمینه قالب‌بندی کدها

– پشتیبانی از کلیدهای میان‌بر

– امکان مستندسازی آسان و زیبای کدها

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

MedleyText.cover1  300x197 - دانلود MedleyText 1.2.1 x64 - نرم افزار یادداشت‌برداری برای برنامه نویسان

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 38 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR