دانلود بازی Mountain Assault Shooting Arena 1.2 – تیراندازی در کوهستان برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Mountain Assault Shooting Arena 1.2 - تیراندازی در کوهستان برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Mountain Assault Shooting Arena برای اندروید

| بازی تیراندازی در کوهستان برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Mountain Assault Shooting Arena 1.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی Gamers Pulse Inc است. اسلحه خود را آماده کرده و خشاب آن را پر کنید؛ چرا که تعداد بسیار زیادی از نیروهای دشمن در کوهستان قرار است شما را در موقعیتی پرتنش غافل‌گیر کنند! به دنیای پرهیجان یکی از بهترین‌های تیراندازی سال 201 خوش آمدید! در داستان این بازی امده که نیروهای دشمن با فعالیت‌های مخفیانه و از طریق جنگل‌ها، به مرزهای کشور نفوذ کرده و مدافعان نیز در برابر آنان قرار گرفته‌اند. این رویارویی، هیچ پایان خوشی را برای کشورها در پی نخواهد داشت و شاید نوید‌بخش یک جنگ بزرگ و درگیری سیاسی در آینده دو کشور باشد.

نیروهای دشمن، با نفوذ به جنگل‌ها و مناطق کوهستانی برای خود پناهگاه‌هایی مخفیانه را تشکیل داده‌ و سعی دارند در فرصتی مناسب نیروهای شما را غافل‌گیر کنند. دولت نیز برای رویارویی با این شرایط پیچیده، سعی بر آن دارد تا با کمترین تلفات، از نفوذ هرچه بیشتر نیروهای دشمن جلوگیری کند. از این رو، کماندوی خبره و متخصصی را برای این ماموریت انتخاب کرده که به عنوان شخصیت برجسته بازی به شمار می‌رود. این کاراکتر متخصص کسی نیست جز پلیر بازی یعنی شما! حال این وظیفه بر دوس شماست که نیروهای دشمن را از مرز به بیرون رانده و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکنید! هم اکنون می توانید بازی Mountain Assault Shooting Arena را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Mountain Assault Shooting Arena :

– دارا بودن گرافیک واقع‌گرایانه 3 بعدی

– امکان حضور در ماموریت‌ها با استفاده از سلاح‌های مختلف

– صداپردازی بسیار عالی

– دارا بودن ماموریت‌های سرگرم‌کننده

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Mountain Assault Shooting Arena2 150x100 - دانلود بازی Mountain Assault Shooting Arena 1.2 - تیراندازی در کوهستان برای اندروید + نسخه بی نهایت Mountain Assault Shooting Arena3 150x100 - دانلود بازی Mountain Assault Shooting Arena 1.2 - تیراندازی در کوهستان برای اندروید + نسخه بی نهایت Mountain Assault Shooting Arena4 150x100 - دانلود بازی Mountain Assault Shooting Arena 1.2 - تیراندازی در کوهستان برای اندروید + نسخه بی نهایت Mountain Assault Shooting Arena1 150x100 - دانلود بازی Mountain Assault Shooting Arena 1.2 - تیراندازی در کوهستان برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 50 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR