دانلود Deskman 6.0.6532.41690 – نرم افزار محدود کردن امکانات ویندوز

دانلود Deskman 6.0.6532.41690 - نرم افزار محدود کردن امکانات ویندوز

 

دانلود Deskman

| نرم افزار محدود کردن امکانات ویندوز |

 

Deskman 6.0.6532.41690 نام نرم افزاری کاربردی و قدرتمند جهت حفظ امنیت کامپیوتر است. با استفاده از این نرم افزار، مدیران شبکه می‌توانند بخشی از امکانات و دسترسی‌های کاربران را در سیستم محدود کنند تا از تغییرات احتمالی از سوی آنان جلوگیری شود. یکی از نگرانی‌های مهم مدیران شبکه و صاحبان سیستم‌های کامپیوتری، این است که با آزاد بودن دسترسی کاربران به کلیه بخش‌های سیستم، حفظ امنیت کلی شبکه با چالش جدی رو به رو می‌شود. با استفاده از این نرم افزار، کاربر می‌تواند دسترسی به بخش‌های مختلف ویندوز را محدود کند و صرفا بخشی از امکانات تعریف شده را در اختیار وی قرار دهد.

اگر شما هم از کاربران حرفه‌ای کامپیوتر و یا مدیران شبکه هستید، با استفاده از این برنامه می‌توانید از امنیت بالای سیستم‌های خود اطمینان حاصل کنید. این نرم افزار، با تعریف دقیق دسترسی کاربران به بخش‌های مختلف سیستم‌عامل، قادر است امنیت سیستم‌های کامپیوتری شما در شبکه را تضمین نماید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Deskman را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Deskman :

– امکان مسدود کردن بسیاری از امکانات ویندوز از قبیل تسک منیجر، دسترسی به کنترل پنل، حفاظت از آیکون‌های دسکتاپ، جلوگیری از کارکرد حافظه‌های فلش و …

– سادگی در استفاده

– مناسب برای کیوسک‌های اینترنتی

– جلوگیری از عملکرد اپلیکیشن‌های خاص

– امکان جلوگیری از دسترسی به وب‌سایت‌های تعریف شده

– توانایی کنترل دسترسی کاربران

– سازگاری با نسخه‌های مختلف ویندوز

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Deskman.cover1  268x300 - دانلود Deskman 6.0.6532.41690 - نرم افزار محدود کردن امکانات ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 12 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR