دانلود بازی Zombie Shooter Motorcycle Race 3.30 – موتور سواری و کشتن زامبی ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Zombie Shooter Motorcycle Race 3.30 - موتور سواری و کشتن زامبی ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Zombie Shooter Motorcycle Race برای اندروید

| بازی موتور سواری و کشتن زامبی ها برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Zombie Shooter Motorcycle Race 3.30 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن و مسابقه ای از استودیوی بازی سازی Tiny Lab Games است. به دنیای زامبی‌ها خوش آمدید! سرزمینی که در آن موجوداتی فاقد تفکر و از دنیای مردگان، بر روی پاهای خود ایستاده و بیماری بسیار خطرناکی را گسترش می‌دهند. در این بازی جذاب و مهیج، شما به عنوان یکی از بازماندگان این بیماری خطرناک نقش‌آفرینی می‌کنید. به منظور جلوگیری از آلوده شدن به این بیماری مرگبار، شما سوار بر یک موتور سیکلت هستید و حین حرکت خود، می‌بایست تا هر تعداد زامبی که می‌توانید را زیر بگیرید!

در این بازی، چندین موتور سیکلت مختلف از سبک‌های گوناگون برای شما تعبیه شده که هریک از آن‌ها، شیوه هدایتی خاص خود را دارند. از این رو، شما با اندکی تمرین می‌توانید با نحوه هدایت هریک از موتور سیکلت‌ها آشنا شده و آنان را از مسیرهای مختلف حرکت دهید. در طول مراحل این بازی، زامبی‌ها سعی دارند که شما را از پیش بردن روند پیشرفت بازدارند، اما شما باید با دقت و تمرکز بالای خود، آن‌ها را یکی از پس از دیگری نابود کنید. هم اکنون می توانید بازی Zombie Shooter Motorcycle Race را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Zombie Shooter Motorcycle Race :

– دارا بودن مجموعه مختلفی از انواع موتورسیکلت‌ها

– قابلیت پرش و اجرای حرکات نمایشی زیبا با موتورها

– امکان بازدید از منظره‌های مختلف از قبیل جاده‌های لغزنده، دریاچه یخ زده و …

– توانایی زیر گرفتن زامبی‌ها و کسب امتیازات بیشتر برای ارتقای موتور سیکلت

– گیم‌پلی واقع‌گرایانه و مبتنی بر فیزیک

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Zombie Shooter Motorcycle Race1 150x94 - دانلود بازی Zombie Shooter Motorcycle Race 3.30 - موتور سواری و کشتن زامبی ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Zombie Shooter Motorcycle Race2 150x94 - دانلود بازی Zombie Shooter Motorcycle Race 3.30 - موتور سواری و کشتن زامبی ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Zombie Shooter Motorcycle Race3 150x94 - دانلود بازی Zombie Shooter Motorcycle Race 3.30 - موتور سواری و کشتن زامبی ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Zombie Shooter Motorcycle Race4 150x94 - دانلود بازی Zombie Shooter Motorcycle Race 3.30 - موتور سواری و کشتن زامبی ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 57 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR