دانلود Eradoo: Data Protection & Anti-Theft 1.4.15 – ابزار ضد سرقت برای اندروید

دانلود Eradoo: Data Protection & Anti-Theft 1.4.15 - ابزار ضد سرقت برای اندروید

 

دانلود Eradoo: Data Protection & Anti-Theft برای اندروید

| ابزار ضد سرقت برای اندروید |

 

Eradoo: Data Protection & Anti-Theft 1.4.15 نام نرم افزاری بسیار قدرتمند و حرفه‌ای جهت حفظ امنیت اطلاعات کاربران در هنگام سرقت دستگاه‌های اندرویدی است. رشد و پیشرفت تکنولوژی در چند دهه اخیر، گوشی‌های موبایل را به عنوان یک دستگاه پیشرفته و قابل حمل در اختیار کاربران قرار داد. کاربران گوشی‌های موبایل، اطلاعات مهم و شخصی بسیاری را در دستگاه‌های خود نگهداری می‌کنند. یکی از مهم‌ترین چالش‌های موجود در دنیای دیجیتال، حفظ حریم خصوصی کاربر و جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات کاربران است. اما با وجود تمامی تمهیدات صورت گرفته، باز هم در شرایطی خاص ممکن است حریم خصوصی کاربر به خطر بیوفتد. یکی از مثال‌های بارز در این زمینه را می‌توان به زمانی نسبت داد که گوشی کاربر به سرقت رفته باشد.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما در نظر گرفته‌ایم، یک راهکار بسیار مفید در مواقعی این چنینی است! این اپلیکیشن حتی بدون نیاز به ارتباط اینترنتی، قادر خواهد بود اطلاعات شما را به طور از راه دور حذف کرده و از حریم خصوصی شما محافظت کند. این اپلیکیشن را می‌توان به طرق مختلفی مورد استفاده قرار داد تا در مواقع لازم، کاربر بتواند از سو استفاده اطلاعات شخصی خود توسط سارقین جلوگیری به عمل آورد. هم اکنون می توانید نرم افزار Eradoo: Data Protection & Anti-Theft برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ElectroDroid :

– امکان پاک کردن کلیه اطلاعا کاربر تنها با ارسال یک اس ام اس

– حذف کردن اطلاعات کاربر در صورت خارج کردن سیم کارت وی

– حذف اطلاعات گوشی و تبلت در صورت جایگذاری یک سیم کارت دیگر

– عدم نیاز به ارتباط اینترنتی

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Eradoo1 90x150 - دانلود Eradoo: Data Protection & Anti-Theft 1.4.15 - ابزار ضد سرقت برای اندروید Eradoo2 90x150 - دانلود Eradoo: Data Protection & Anti-Theft 1.4.15 - ابزار ضد سرقت برای اندروید Eradoo3 90x150 - دانلود Eradoo: Data Protection & Anti-Theft 1.4.15 - ابزار ضد سرقت برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 3.81 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR