دانلود بازی Metal Soldiers TD 1.4 – سربازان آهنین برای اندروید

دانلود بازی Metal Soldiers TD 1.4 - سربازان آهنین برای اندروید

 

دانلود بازی Metal Soldiers TD برای اندروید

| بازی سربازان آهنین برای اندروید |

 

Metal Soldiers TD 1.4 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی Play365 است. بازس سربازان آهنین، یک عنوان جدید و سرگرم‌کننده برای علاقه‌مندان به سری بازی‌های برجک دفاعی (TD) است. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به برجک‌های دفاعی و نبرد در خط مقدم جبهه‌های جنگی هستید، پیشنهاد می‌کنیم بازی سربازان آهنین را از دست ندهید. این بازی جدید که به تازگی برای کاربران اندروید در دسترس قرار گرفته، دارای یک سبک منحصر به فرد از نبردهای اکشن است که پلیرها را در همان نگاه اول به خود جذب می‌کند.

هدف شما در این بازی بسیار ساده و روشن است! اسلحه و خشاب‌های خود را کرده و در برابر دشمن ایستادگی کنید! نیروهای دشمن با تمام قوا به سمت مواضع شما حمله‌ور شده‌اند. اکنون تنها راهکار دفاعی موجود این است که برجک‌های تدافعی خود را در مکان‌هایی مخصوص مستقر کنید و از نفوذ هرچه بیشتر آن جلوگیری به عمل آورید. در بخش آغازین این بازی، شما می‌بایست قهرمان داستانی خود را تعیین کنید و رفته رفته با ارتقای توانایی و مهارت‌های او، دشمنان خود را به عقب برانید. هم اکنون می توانید بازی Metal Soldiers TD را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Metal Soldiers TD :

– دارا بودن یک سبک منحصر به فرد در میان بازی‌های برجک دفاعی

– گیم‌پلی خلاقانه و جذاب

– مناسب برای تمامی سنین

– دارا بودن برجک‌های دفاعی مختلف

– امکان استفاده از انواع سلاح‌های تخریبی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Metal Soldiers TD1 150x94 - دانلود بازی Metal Soldiers TD 1.4 - سربازان آهنین برای اندروید Metal Soldiers TD2 150x94 - دانلود بازی Metal Soldiers TD 1.4 - سربازان آهنین برای اندروید Metal Soldiers TD3 150x94 - دانلود بازی Metal Soldiers TD 1.4 - سربازان آهنین برای اندروید Metal Soldiers TD4 150x94 - دانلود بازی Metal Soldiers TD 1.4 - سربازان آهنین برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 40 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR