دانلود بازی Super Mega Death Tank 1.0.0 – نبرد مرگبار تانک ها برای اندروید

دانلود بازی Super Mega Death Tank 1.0.0 - نبرد مرگبار تانک ها برای اندروید

 

دانلود بازی Super Mega Death Tank برای اندروید

| بازی نبرد مرگبار تانک ها برای اندروید |

 

Super Mega Death Tank 1.0.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های آرکید از استودیوی بازی سازی NAWIA GAMES است. بدون شک تانک را باید به عنوان یکی از اصلی‌ترین سلاح‌های پرکاربرد در طول نبردهای نظامی به شمار آورد. در طول تمام این سال‌ها، انواع مختلفی از تانک‌ها با ویژگی منحصر به فرد در نبردهای مختلف مورد استفاده قرار گرفته‌اند که هریک از لحاظ تکنولوژی ساخت و قدرت تخریب با همدیگر متفاوت هستند. در این بازی اندرویدی، شما باید با بهره‌گیری از قدرتمندترین سلاح ساخت بشر، در برای امواج مختلفی از دشمنان ایستادگی کرده و آن‌ها را نابود کنید.

در این بازی اندرویدی، شما می‌توانید با کسب امتیازهای بیشتر، ویژگی‌های تانک خود را ارتقا دهید و از آن، برای رویارویی با دشمنان خود بهره ببرید. بازی نبرد مگربار تانک‌ها، دارای گیم‌پلی خلاقانه و محیط گرافیکی بسیار زیبا و جذاب است و علاقه‌مندان به نبردهای پرتنش می‌توانند تا مدت‌ها با آن سرگرم شوند. هم اکنون می توانید بازی Super Mega Death Tank را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Super Mega Death Tank :

– امکان پرش و پرتاب بمب به سمت دشمنان

– دارا بودن تعداد 24 قدرت ویژه برای ارتقای تانک‌ها

– امکان رویارویی با 16 نوع مختلف از تانک‌ها

– دارا بودن گیم‌پلی خلاقانه و سرگرم‌کننده

– صداپردازی عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Super Mega Death Tank1 150x84 - دانلود بازی Super Mega Death Tank 1.0.0 - نبرد مرگبار تانک ها برای اندروید Super Mega Death Tank2 150x84 - دانلود بازی Super Mega Death Tank 1.0.0 - نبرد مرگبار تانک ها برای اندروید Super Mega Death Tank3 150x84 - دانلود بازی Super Mega Death Tank 1.0.0 - نبرد مرگبار تانک ها برای اندروید Super Mega Death Tank4 150x84 - دانلود بازی Super Mega Death Tank 1.0.0 - نبرد مرگبار تانک ها برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 63 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR