دانلود بازی City Car Racing 2017 1.4 – مسابقات اتومبیل رانی در شهر برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی City Car Racing 2017 1.4 - مسابقات اتومبیل رانی در شهر برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی City Car Racing 2017 برای اندروید

| بازی مسابقات اتومبیل رانی در شهر برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

City Car Racing 2017 1.4 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های مسابقه‌ای از استودیوی بازی سازی iGames Entertainment است. فرمان اتومبیل خود را سفت و محکم در دستان خود بگیرید؛ چرا که قرار است در جریان مسابقات شهری، رقابتی پرتنش و جذاب را تجربه کنید! در این بازی اندرویدی جدید، شما علاقه‌مندان به سری بازی‌های اتومبیل‌رانی می‌توانید یکی از بهترین بازی‌های این سبک را تجربه کنید. مجموعه متنوعی از انواع اتومبیل‌های مدرن و بسیار زیبا در این بازی طراحی شده‌اند که هریک از آنان دارای خصوصیات منحصر به خود می‌باشند.

جذابیت‌های این بازی، صرفا به همین موارد خلاصه نمی‌شود و شما علاقه‌مندان به رقابت‌های اتومبیل‌رانی، با هیجان بسیار بالای رقابت‌های آن غافل‌گیر خواهید شد. گیم‌پلی این بازی با محیط گرافیکی بسیار زیبا و جذاب 3 بعدی طراحی شده است. امکان هدایت و کنترل اتومبیل‌ها، تا حد ممکن به دنیای واقعی شباهت داشته و شما می‌توانید جذابیت خاصی را حین رانندگی با هریک از اتومبیل‌ها تجربه کنید. هم اکنون می توانید بازی City Car Racing 2017 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی City Car Racing 2017 :

– امکان به نمایش گذاشتن دریفت‌های جذاب و دیدنی با انواع اتومبیل‌های شیک و مدرن

– دارا بودن امکانات کنترلی ساده و آسان

– گیم‌پلی سریع و پرهیجان

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه محیط 3 بعدی بازی

– صداپردازی بسیار عالی

– امکان شخصی‌سازی ویژگی‌های ظاهری و فنی اتومبیل‌ها

 

تصاویری از محیط بازی :

 

City Car Racing 20171 150x84 - دانلود بازی City Car Racing 2017 1.4 - مسابقات اتومبیل رانی در شهر برای اندروید + نسخه بی نهایت City Car Racing 20172 150x84 - دانلود بازی City Car Racing 2017 1.4 - مسابقات اتومبیل رانی در شهر برای اندروید + نسخه بی نهایت City Car Racing 20173 150x84 - دانلود بازی City Car Racing 2017 1.4 - مسابقات اتومبیل رانی در شهر برای اندروید + نسخه بی نهایت City Car Racing 20174 150x84 - دانلود بازی City Car Racing 2017 1.4 - مسابقات اتومبیل رانی در شهر برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 72 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR