دانلود فیلم آموزش طراحی اینورتر در محیط سیمولینک و متلب – Inverters Design (SVPWM) MATLAB/Simulink

دانلود فیلم آموزش طراحی اینورتر در محیط سیمولینک و متلب - Inverters Design (SVPWM) MATLAB/Simulink

 

دانلود فیلم آموزش طراحی اینورتر در محیط سیمولینک و متلب

| Inverters Design (SVPWM) MATLAB/Simulink |

MP4 | | Duration: 2.5 Hours | Language: English

 

فیلم آموزش طراحی اینورتر در محیط سیمولینک و متلب نام آموزش ویدیویی جدیدی است که برای شما بازدیدکنندگان محترم وب‌سایت یاس دانلود در نظر گرفته‌ایم. امروزه به لطف پیشرفت‌های چشم‌گیر در حوزه صنعت انرژی الکتریکی، شاهد اختراع قطعات و تجهیزات بسیار زیادی هستیم که هریک به نوبه خود، انقلابی در زمینه برق صنعتی به حساب می‌آیند. یکی از مهم‌ترین تجهیزات فعلی، اینورتر یا مبدل جریان مستقیم (DC) به جریان متناوب (AC) است که سطوح فرکانس و ولتاژ در آنان را می‌توان تنظیم نمود. موج تولیدی توسط اینورتر از نوع مربعی است که با بهره‌گیری از فیلترهایی مخصوص می‌توان آن را به موج سینوسی تبدیل کرد. با توجه به افزایش کاربرد این قطعه در طراحی‌ها و پروژه‌های صنعتی بزرگ، بر آن شدیم تا شما دانشجویان محترم در رشته برق را با یک دوره آموزشی بسیار کاربردی آشنا کنیم.

در این دوره آموزشی، شما دانشجویان می‌توانید با نحوه طراحی یک اینورتر تبدیل ولتاژ با مدولاسیون بردار فضایی (SVPWM) آشنا شده و با استفاده از نرم افزارهای تخصصی متلب و یا سیمولینک آن را پیاده‌سازی کنید. این دوره آموزشی مناسب برای دانشجویان و مهندسین رشته برق صنعتی است و با مشاهده آن، می‌توان نحوه طراحی اینگونه اینورترها را فرا گرفت. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

سرفصل‌های دوره آموزشی طراحی اینورتر در محیط سیمولینک و متلب :

– مناسب برای دانشجویان و مهندسین رشته برق صنعتی

– آموزش طراحی اینورتر تبدیل ولتاژ

– آشنایی کامل با روش مدولاسیون بردار فضایی (Space Vector Pulse Width Modulation)

و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 254 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR