دانلود بازی Catch Up 1.1 – هدایت توپ و گذر از موانع برای اندروید

دانلود بازی Catch Up 1.1 - هدایت توپ و گذر از موانع برای اندروید

 

دانلود بازی Catch Up برای اندروید

| بازی هدایت توپ و گذر از موانع برای اندروید |

 

Catch Up 1.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های آرکید از استودیوی بازی سازی Ketchapp است. با وجود آنکه بازی‌های موجود برای گوشی‌های موبایل به سطح قابل توجهی از کیفیت و وضوح پرافیکی دست یافته‌اند، ولی همچنان برخی کاربران تجربه یک بازی فکری و چالش‌برانگیز را به این دسته از بازی‌ها ترجیح می‌دهند. اگر شما نیز به دنبال یک بازی سرگرم‌کننده برای مواقع استراحت و بیکاری هستید، پیشنهاد می‌کنیم بازی جذاب و مهیج Catch Up را از دست ندهید. تنها کاری که در این بازی موظف به انجام آن هستید، لمس کردن صفحه نمایش و حرکت دادن توپ است!

به واقع شما وظیفه دارید که توپ سیاه را از مسیرهای موجود در بازی حرکت داده و او را از موانع دور کنید. با این کار، می‌توانید مسافت بیشتری را پشت سر گذاشته و رکورد بالاتری را از خود به ثبت برسانید. کیفیت گرافیکی این بازی در حد قابل قبول بوده و از رنگ‌های شاد و زنده در آن استفاده شده است. البته این نکته را نیز مدنظر داشته باشید که هرچه مسافت بیشتر را طی می‌کنید، سرعت حرکت توپ نیز ارتقا پیدا می‌کند و کنترل آن دشوار و دشوارتر خواهد شد. هم اکنون می توانید بازی Catch Up را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Catch Up :

– دارا بودن گیم‌پلی بسیار ساده و آسان برای یادگیری

– مناسب برای تمامی سنین

– امکان عبور دادن توپ از موانع

– صداپردازی بسیار عالی و مهیج

– قابلیت ارتقای رکوردها

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Catch Up1 84x150 - دانلود بازی Catch Up 1.1 - هدایت توپ و گذر از موانع برای اندروید Catch Up2 84x150 - دانلود بازی Catch Up 1.1 - هدایت توپ و گذر از موانع برای اندروید Catch Up3 84x150 - دانلود بازی Catch Up 1.1 - هدایت توپ و گذر از موانع برای اندروید Catch Up4 84x150 - دانلود بازی Catch Up 1.1 - هدایت توپ و گذر از موانع برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 17 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR