دانلود بازی Its Full of Sparks 2.0.1 – دنیای ترقه ها برای اندروید + نسخه بی نهای

دانلود بازی Its Full of Sparks 1.0 - دنیای ترقه ها برای اندروید

 

دانلود بازی Its Full of Sparks برای اندروید

| بازی دنیای ترقه ها برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Its Full of Sparks 2.0.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ماجرایی از استودیوی بازی سازی Noodlecake Studios Inc است. ترقه‌ها طول عمر کوتاهی دارند! از زمانی که فیتیله آنان شعله‌ور می‌شود، تنها چند ثانیه زمان تا انفجار آنان باقی خواهد ماند! در این بازی اندرویدی، قرار است برای یک بار هم که شده، چالشی جذاب و سرگرم‌کننده را در دنیای ترقه‌ها تجربه کنید! بدین ترتیب، شما به عنوان یک ترقه کوچک شروع به کار می‌کنید، با آغاز هر مرحله، فیتیله این ترقه روشن می‌شود و از همین لحظه شمارش معکوس تا امفجار آغاز می‌شود؛ این بدان معناست که تنها چند ثانیه برای نجات دادن کاراکتر خودتان فرصت دارید!

هریک از مراحل این بازی را می‌توان با توجه به مهارت و دقتی که به خرج می‌دهید، به صورت 3 ستاره پشت سر گذاشت. هدف اصلی شما در هر مرحله، نجات دادن ترقه از انفجار است. برای این کار، کافیست به محض آغاز مرحله، راهی را برای رسیدن به دریاچه پیدا کنید؛ چرا که تنها با انجام این کار است که می‌توان فیتیله شعله‌ور شده را خاموش کرد و ترقه را از انفجار نجات داد. هم اکنون می توانید بازی Its Full of Sparks را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Its Full of Sparks :

– امکان نقش‌آفرینی در بیش از 80 مرحله پرهیجان و سرگرم‌کننده

– دارا بودن موسیقی متن مهیج

– محیط گرافیکی خلاقانه و رنگارنگ

– گیم‌پلی بسیار ساده و آسان برای یادگیری

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Its Full of Sparks1 150x84 - دانلود بازی Its Full of Sparks 2.0.1 - دنیای ترقه ها برای اندروید + نسخه بی نهای Its Full of Sparks2 150x84 - دانلود بازی Its Full of Sparks 2.0.1 - دنیای ترقه ها برای اندروید + نسخه بی نهای Its Full of Sparks3 150x84 - دانلود بازی Its Full of Sparks 2.0.1 - دنیای ترقه ها برای اندروید + نسخه بی نهای Its Full of Sparks4 150x84 - دانلود بازی Its Full of Sparks 2.0.1 - دنیای ترقه ها برای اندروید + نسخه بی نهای

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 75 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR