دانلود Defender Control 1.3 – کنترل فعالیت آنتی ویروس پیش فرض ویندوز

دانلود Defender Control 1.3 - کنترل فعالیت آنتی ویروس پیش فرض ویندوز

 

دانلود Defender Control

| کنترل فعالیت آنتی ویروس پیش فرض ویندوز |

 

Defender Control 1.3 نام نرم افزاری کم‌حجم و ساده جهت کنترل فعالیت آنتی ویروس پیش‌فرض در سیستم عامل ویندوز است. از زمان عرضه ویندوز ویستا (Vista) تا به امروز، نرم افزاری تحت عنوان Windows Defender در سیستم عامل‌های شرکت مایکروسافت گنجانده شده و وظیفه دارد که کاربر را از فعالیت‌های مخرب و ابزارهای جاسوسی در سیستم مطلع سازد. این نرم افزار امنیتی، فعالیت خود را در پس زمینه سیستم انجام می‌دهد و با تشخیص ابزارهای مخرب، امنیت کاربر را در برابر آن حفظ می‌کند.

در بسیاری از موارد، کاربران ترجیح می‌أهند که از یک ضدویروس امن و مجهز برای حفاظت از سیستم شخصی خود استفاده کنند. بدین منظور، می‌توان از محصولات کسپراسکای، اویرا، مک‌آفی و … برای حفاظت از سیستم در برابر حملات ویروس‌های رایانه‌ای، ابزارهای مخرب و … استفاده نمود. در چنین شرایطی، هیچ لزومی ندارد که فعالیت این ابزارها به طور موازی با هم انجام گردد؛ به بیان دیگر بهتر است که کاربر یکی از ابزارهای ضدویروس سیستم را غیرفعال کند تا سرعت پاسخ‌دهی سیستم کاهش پیدا نکند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برایتان آماده کرده‌ایم، می‌تواند فعالیت آنتی ویروس پیش‌فرض ویندوز دیفندر (Windows Defender) را کنترل کرده و آن را مطابق با نیاز شما فعال/غیرفعال کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Defender Control را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Defender Control :

– بهبود سرعت پاسخ‌گویی سیستم نسبت به انجام دستورات با غیرفعال سازی موقت ویندوز دیفندر

– از بین بردن تداخل ویندوز دیفندر و نرم افزار آنتی ویروس

– امکان فعال/غیرفعال سازی دستی ویندوز دیفندر

– سازگاری کامل با Windows 10 , Windows 8.1 , Windows 8 , Windows 7 , Windows Vista

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Defender Control.cover1  300x208 - دانلود Defender Control 1.3 - کنترل فعالیت آنتی ویروس پیش فرض ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 500 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR