دانلود بازی Fruit Ninja Fight 1.33.0 – مبارزه تکه تکه کردن میوه ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Fruit Ninja Fight 1.0.0 - مبارزه تکه تکه کردن میوه ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Fruit Ninja Fight برای اندروید

| بازی مبارزه تکه تکه کردن میوه ها برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Fruit Ninja Fight 1.33.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی Halfbrick Studios است. بسیاری از گیمرهای اندرویدی با بازی محبوب و خاطره‌انگیز فروت نینجا (Fruit Ninja) آشنایی دارند. این بازی در اوایل عرضه سیستم عامل اندروید و متناسب با همان نسخه‌های اولیه منتشر شد و در مدت زمانی کوتاه توانست توجه بسیاری را به خود جلب نماید. در این بازی، پلیر وظیفه دارد که میوه‌های نمایش داده شده در هر مرحله را با حرکات انگشت خود تکه تکه کند و بیشترین امتیاز ممکن را از هر مرحله به خود اختصاص دهد. اکنون با گذشت نزدیک به یک دهه از عرضه نسخه اولیه این بازی، نسخه کاملا جدیدی از سری بازی‌های فروت نینجا عرضه شده که چالش پرهیجان سابق را وارد مرحله‌ای تازه می‌کند.

اگر چیزی در دنیا وجود داشته باشد که نینجاها بیشتر از «میوه» نسبت به آن تنفر داشته باشند، آن چیزی نیست جز یک نینجای دیگر! در بازی مبارزه تکه تکه کردن میوه‌ها، شما در نقش یک نینجای حرفه‌ای قرار می‌گیرید که برای این چالش می‌توانید با سایر نینجاها وارد رقابت شوید. نسخه اولیه این بازی اندرویدی، بیشاز 1 میلیارد مرتبه در مارکت اندروید دانلود شده است؛ اکنون باید منتظر بود و دید که آیا نسخه جدید نیز می‌تواند موفقیت پیشین را تکرار کند یا خیر. از این رو در صورتی که شما نیز دوست دارید که به این چالش پرهیجان بپیوندید، پیشنهاد می‌کنیم نسخه جدید بازی فروت نینجا را از دست ندهید. هم اکنون می توانید بازی Fruit Ninja Fight را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Fruit Ninja Fight :

– امکان نبرد و رویارویی با سایر پلیرهای دنیا

– امکان دست‌یابی به مهارت‌های ویژه در برش میوه‌ها

– توانایی ارتقای مهارت‌ها

– دارا بودن محیط گرافیکی آشنا و رنگارنگ

– صداپردازی بسیار عالی و جذاب

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Fruit Ninja Fight1 150x84 - دانلود بازی Fruit Ninja Fight 1.33.0 - مبارزه تکه تکه کردن میوه ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Fruit Ninja Fight2 150x84 - دانلود بازی Fruit Ninja Fight 1.33.0 - مبارزه تکه تکه کردن میوه ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Fruit Ninja Fight3 150x84 - دانلود بازی Fruit Ninja Fight 1.33.0 - مبارزه تکه تکه کردن میوه ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Fruit Ninja Fight4 150x84 - دانلود بازی Fruit Ninja Fight 1.33.0 - مبارزه تکه تکه کردن میوه ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 74 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR