دانلود بازی Impossible Assault Mission 1.1.1 – ماموریت غیرممکن برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Impossible Assault Mission 1.1.1 - ماموریت غیرممکن برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Impossible Assault Mission برای اندروید

| بازی ماموریت غیرممکن برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Impossible Assault Mission 1.1.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی Blockot Studios است.ماموریت غیرممکن، عنوان جدیدی در سبک بازی‌های اکشن و اول شخص است که پلیر را در قالب یک مامور مخفی قرار می‌دهد. ماموریت شما در بازی این است که در لباس یک مامور مخفی، مافیای سندیکا را خنثی کرده و افراد آنان را نابود کنید. محیط گرافیکی این بازی و کلیه کاراکترهای آن، به صورت 3 بعدی طراحی شده‌اند و کیفیت بازی در سبک و سیاق بازی‌های کنسولی است. شما می‌توانید با انتخاب اسلحه مورد نظر خود، به نبردی مهیج و جذاب قدم بگذارید و تا مدت‌ها با آن سرگرم شوید.

شیوه کنترل کاراکتر در این بازی بسیار ساده و آسان طراحی شده و علاقه‌مندان می‌توانند با انتخاب چند دکمه لمسی، کاراکتر خود را به این سو و آن سو حرکت داده و در مواقع لازم، قادام به شلیک کردن کنند. علاوه بر این‌ها، شما می‌توانید موقعیت خود را به طور دقیق بر روی نقشه زیر نظر داشته و ضمن بازدید از موقعیت‌های مختلف، ماموریت خود را تکمیل نمایید. هم اکنون می توانید بازی Impossible Assault Mission را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Impossible Assault Mission :

– امکان تجربه نبردها و ماموریت‌های اکشن بدون نیاز به اینترنت

– طراحی محیط گرافیکی مبتنی بر فیزیک واقعی

– دارا بودن مجموعه متنوعی از انواع سلاح‌ها

– مناسب برای علاقه‌مندان به بازی‌های اول شخص

– امکان کنترل آسان

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Impossible Assault Mission1 150x94 - دانلود بازی Impossible Assault Mission 1.1.1 - ماموریت غیرممکن برای اندروید + نسخه بی نهایت Impossible Assault Mission2 150x94 - دانلود بازی Impossible Assault Mission 1.1.1 - ماموریت غیرممکن برای اندروید + نسخه بی نهایت Impossible Assault Mission3 150x94 - دانلود بازی Impossible Assault Mission 1.1.1 - ماموریت غیرممکن برای اندروید + نسخه بی نهایت Impossible Assault Mission4 150x94 - دانلود بازی Impossible Assault Mission 1.1.1 - ماموریت غیرممکن برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 50 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR