دانلود Navicat for Oracle 16.1.11 x86/x64 – نرم افزار مدیریت پایگاه داده های اوراکل

دانلود Navicat for Oracle 15.0.25 x86/x64 - نرم افزار مدیریت پایگاه داده های اوراکل

 

دانلود Navicat for Oracle

| نرم افزار مدیریت پایگاه داده های اوراکل |

 

Navicat for Oracle 16.1.11 x86/x64 نرم افزاری کاربردی و بسیار قدرتمند در زمینه مدیریت پایگاه داده‌های اوراکل (Oracle) است. اگر شما نیز از توسعه دهندگان و مدیران پایگاه داده یک سیستم نرم افزاری هستید، استفاده از یک محیط قدرتمند و در عین حال جامع برای مدیریت پایگاه داده، نقش مهمی را در سرعت و بهره‌وری کارها ایفا می‌کند. امروزه نرم افزارهای متعددی برای مدیریت پایگاه داده وجود دارند که هریک از آنان، مختص هدفی خاصی تهیه و به بازار ارائه می‌شوند. با معرفی و عرضه نسخه جدید نرم افزارهای مدیریت پایگاه داده، دیگر یادگیری مفاهیم پیچیده در مبحث دیتابیس، کار چندان پیچیده و دشواری نخواهد بود. کمپانی نویکت (Navicat) با سابقه چندین ساله در زمینه عرضه نرم افزارهای مدیریت پایگاه داده، موفقیت قابل توجهی را کسب کرده است.

نرم افزار جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برایتان آماده کرده‌ایم، یک راهکار کاملا جدید برای مدیریت پایگاه‌ داده‌های اوراکل (Oracle) است. نرم افزار Navicat for Oracle، محصولی بسیار کاربردی و قدرتمند برای توسعه‌دهندگان اوراکل و مدیران این پایگاه داده است. با استفاده از این برنامه، کاربران می‌توانند در نهایت سادگی بانک‌های اطلاعاتی خود را ایجاد و یا مدیریت کنند. امکان برقراری ارتباط میان جداول، تعریف انواع داده‌ها، مدیریت، ویرایش، اجرای کوئری و … از جمله امکانات کاربردی این نرم افزار برای توسعه‌دهندگان به شمار می‌رود. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Navicat for Oracle را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Navicat for Oracle :

– دارا بودن امکان همگام‌سازی آسان و سریع داده‌ها در میان انواع مختلف بانک‌های اطلاعاتی

– امکان درون ریزی آسان داده‌ها به بانک‌های اطلاعاتی اوراکل

– قابلیت تعریف آسان و سریع کوئری‌های SQL و مشاهده سریع خروجی آن‌ها

– دارا بودن محیط دیزاینر هوشمندانه

– امکان بهبود بهره‌وری

– امکان برقراری ارتباطات امن SSL با پایگاه‌های داده

 

تصاویر محیط نرم افزار :

 

Navicat for Oracle.cover1  300x180 - دانلود Navicat for Oracle 16.1.11 x86/x64 - نرم افزار مدیریت پایگاه داده های اوراکل

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 43/49 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR