دانلود Rainmeter 4.3 Build 3298 – نرم افزار زیباسازی میزکار ویندوز

دانلود Rainmeter 4.1.0 Build 2989 - نرم افزار زیباسازی میزکار ویندوز

 

دانلود Rainmeter

| نرم افزار زیباسازی میزکار ویندوز |

 

Rainmeter 4.3 Build 3298 نرم افزاری است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند میزکار سیستم‌عامل ویندوز را تا حد قابل ملاحظه‌ای زیباسازی کرده و روح تازه‌‌ای به آن ببخشند. با استفاده از امکانات فوق العاده این نرم افزار، کاربر می‌تواند جزئیات و اطلاعات مربوط به سیستم خود را در قالب گجت‌هایی هوشمند و زیبا بر روی میزکار به نمایش گذاشته و از این طریق، محیط سیستم عامل خود را زیباسازی کند. روش‌های مختلفی برای نظارت بر عملکرد و زیباسازی میزکار ویندوز وجود دارد که Rainmeter یکی از بهترین آنان را ارائه می‌کند. با استفاده از این برنامه، کاربر می‌تواند اطلاعات مربوط به فضای رم، پردازنده، دمای سیستم و … را در قالب گجت‌هایی زیبا بر روی دسکتاپ سیستم خود قرار داده و همواره به این اطلاعات ارزشمند دسترسی داشته باشد.

این برنامه چندین پنل مختلف را بر روی دسکتاپ قرار می‌دهد که هرکدام از آن‌ها، اطلاعاتی ارزشمند از فضای رم، پردازنده، فضای آزاد درایوهای هارد دیسک و … را نمایش می‌دهند. بدین ترتیب کاربر می‌تواند بدون نیاز به مراجعه به تنظیمات و یا تهیه گزارش از هر کدام از این بخش‌ها، همواره جزئیات مربوطه را در دسکتاپ سیستم خود مشاهده نماید. علاوه بر این‌ها، کاربر می‌تواند امکانات بیشتری را نیز به میزکار خود اضافه کند که از جمله آن‌ها می‌ـوان به خبرخوان، نمایش تاریخ و زمان فعلی، جستجوی سریع در گوگل و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Rainmeter را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Rainmeter :

– نمایش دقیق وضعیت پردازنده

– امکان مشاهده سریع فضای در دسترس رم

– نمایش دقیق وضعیت ترافیک شبکه

– مشاهده فضای باقی مانده درایوها

– دارا بودن پوسته‌های بسیار زیبا

– امکان توسعه پوسته‌های شخصی سازی شده

– امکان بهره‌گیری از گجت‌ها و پنل‌های هوشمند و زیبا

– زیباسازی میزکار ویندوز

– سازگاری کامل با Windows 10/8.1/8/7

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.34 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR