دانلود Buttercup 1.2.2 – نرم افزار مدیریت رمزهای عبور برای ویندوز

دانلود Buttercup 1.2.2 - نرم افزار مدیریت رمزهای عبور برای ویندوز

 

دانلود Buttercup

| نرم افزار مدیریت رمزهای عبور برای ویندوز |

 

Buttercup 1.2.2 نام نرم افزاری جدید و کاربردی در زمینه مدیریت رمزهای عبور در سیستم عامل ویندوز است. همانطور که می‌دانید، امروزه بسیاری از سرویس‌ها و حساب‌های اینترنتی مبتنی بر حساب کاربری افراد ارائه می‌شوند. به عنوان مثال، هریک ز افراد برای ورود به حساب کاربری جیمیل، یاهو، اینستاگرام، حساب‌های بانکی و … نیاز به یک شناسه کاربری و رمز عبور دارند. از آنجا که کارشناسان امنیتی توصیه می‌کنند از یک رمز عبور یکسان برای حساب‌‌های کاربری مختلف استفاده نکنید، به خاطر سپردن تعداد بسیاری از رمزهای عبور امری دشوار و تا حدی غیرممکن شده است. از این رو، روزانه بسیاری از افراد با مشکل ورود به حساب کاربری خود در سرویس‌های مختلف اینترنتی دست و پنجه نرم می‌کنند.

بهترین راهکار موجود برای حل این مشکل، استفاده از نرم افزارهای مدیریت رمز عبور است. این نرم افزارها همچون یک گاوصندوق امن و حرفه‌ای عمل کرده و تمامی رمزهای عبور کاربران را در خود ذخیره می‌کنند. سازندگان نرم افزار Buttercup با پیش‌بینی آینده‌ وب به مانند فضایی پر از حساب‌های کاربری مختلف، سعی بر آن داشته‌اند که رمزهای عبور کاربران را در محیطی امن و در فضای ابری نگهداری کنند. با استفاده از این نرم افزار، کاربران می‌توانند کلیه رمزهای عبور مورد نظر خود را در برنامه وارد کرده و در هر زمان به کلیه آن‌ها دسترسی داشته باشند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Buttercup را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Buttercup :

– به خاطر سپردن یک رمز عبور برای دسترسی به کلیه پسوردهای حساب

– امکان تعریف رمزهای عبور پیچیده برای نرم افزار

– قابلیت استفاده در فضای وب، اپلیکیشن موبایل و …

– امکان تولید رمزهای پیچیده و غیرقابل کرک

– عدم وابستگی به یک پلتفرم خاص

– رابط کاربری بسیار ساده و زیبا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 76 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR