دانلود کامل الزیارات 1.3 – گنجینه روایات و احادیث اهل بیت برای اندروید

دانلود کامل الزیارات 1.3 - گنجینه روایات و احادیث اهل بیت برای اندروید

 

دانلود کامل الزیارات برای اندروید

| گنجینه روایات و احادیث اهل بیت برای اندروید |

 

کامل الزیارات 1.3 نام یک نرم افزار مذهبی جدید و پرمحتوا برای دوست‌داران اهل بیت است. با استفاده از این اپلیکیشن کاربردی و زیبا، کاربران می‌توانند دائما به گنجینه‌ای گرانبها از روایات و احادیث اهل بیت، شیوه زیارت پیامبر اکرم (ص) دسترسی داشته باشند. این کتاب مجموعا 843 حدیث را در 108 باب مختلف گردآوری کرده و کاربر می‌تواند با جستجوی آسان، روایات و احادیث مورد نظر خود را پیدا کند. یکی از نکات قابل توجه در مورد کامل الزیارات این است که کلیه احادیث جمع‌آوری شده در آن، توسط ابن قولویه بررسی شده‌اند و دانشمندان شیعه براحتی می‌توانند به روایات این کتاب اعتماد کنند.

اسامی متعددی از این کتاب وجود دارد که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به «الزیارات»، «جامع الزیارات»، «کامل الزیاره» و «کتاب المزار» اشاره کرد. این کتاب در بردارنده مجموعه احادیث و روایات امامان معصوم(ع)، چگونگی زیارت پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت علیهم السلام است. با وجود اینکه مدت زمان بسیاری از نگارش این منبع ارزشمند می‌گذرد، ولی همچنان کامل الزیارات پیوسته مورد توجه علما و فقهاى شیعه قرار داشته است. هم اکنون می توانید نرم افزار کامل الزیارات برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار کامل الزیارات :

– امکان جستجوی آسان و سریع در محتویات احادیث و روایات

– دارا بودن محیط کاربری بسیار زیبا

– دارا بودن مجموعه احادیث و روایات امامان معصوم(ع) درباره فضیلت، ثواب و چگونگی زیارت رسول خدا(ص) و اهل بیت(ع)

– امکان جستجوی احادیث در دسته‌بندی‌های منظم

– توانایی به اشتراک‌گذاری احادیث و روایات

– گنجینه‌ای کامل از ادعیه زیارت و مطالب مذهبی

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Ziarat1 85x150 - دانلود كامل الزيارات 1.3 - گنجینه روایات و احادیث اهل بیت برای اندروید Ziarat2 85x150 - دانلود كامل الزيارات 1.3 - گنجینه روایات و احادیث اهل بیت برای اندروید Ziarat3 85x150 - دانلود كامل الزيارات 1.3 - گنجینه روایات و احادیث اهل بیت برای اندروید Ziarat4 85x150 - دانلود كامل الزيارات 1.3 - گنجینه روایات و احادیث اهل بیت برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 2.65 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR