دانلود بازی Sword Man – Monster Hunter 0.4 – شکار هیولا برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Sword Man - Monster Hunter 0.3 - شکار هیولا برای اندروید

 

دانلود بازی Sword Man – Monster Hunter برای اندروید

| بازی شکار هیولا برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Sword Man – Monster Hunter 0.4 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ماجرایی از استودیوی بازی سازی GMS Adventure است. بازی شکار هیولا، ماجراجویی جذابی را از نمای 2 بعدی برای پلیرها به تصویر می‌کشد. در این بازی اندرویدی جدید، شما در قالب یک مرد شمشیرباز قهار ظاهر می‌شوید که سعی دارد با در پیش گرفتن مسیری دور و دراز، به شکار هیولا بپردازد. بدین منظور، نیاز است که انواع شمشیرها را کشف و جمع‌آوری کند؛ چرا که هریک از آنان دارای ویژگی مخصوص به خود هستند.

در طول روند بازی، پلیر می‌تواند ضمن بازدید از مکان‌های مخفی در سیاه‌چال‌ها، پاداش‌های بیشتری را به خود اختصاص دهد. هیولاها و غول‌های بسیاری در این بازی انتظار مرد شمشیرباز را می‌کشند؛ از این رو شما می‌بایست خودتان را برای انواع نبردها، تله‌ها و غول‌ها آماده کرده باشید. هم اکنون می توانید بازی Sword Man – Monster Hunter را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی‌های بازی Sword Man – Monster Hunter :

– عدم نیاز به ارتباط اینترنتی برای تجربه مراحل و ماموریت‌های مختلف بازی

– توانایی رویارویی با انواع غول‌ها، هیولاها و دشمنان سرسخت

– امکان جمع‌آوری شمشیرهای مختلف

– امکان ارتقای پاداش‌ها

– گیم‌پلی خلاقانه و طراحی گرافیکی بسیار عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Sword Man Monster Hunter1 150x84 - دانلود بازی Sword Man - Monster Hunter 0.4 - شکار هیولا برای اندروید + نسخه بی نهایت Sword Man Monster Hunter2 150x84 - دانلود بازی Sword Man - Monster Hunter 0.4 - شکار هیولا برای اندروید + نسخه بی نهایت Sword Man Monster Hunter3 150x84 - دانلود بازی Sword Man - Monster Hunter 0.4 - شکار هیولا برای اندروید + نسخه بی نهایت Sword Man Monster Hunter4 150x84 - دانلود بازی Sword Man - Monster Hunter 0.4 - شکار هیولا برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 44.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR