دانلود Helium Streamer 3.3.0.1236 – نرم افزار مدیریت کالکشن موسیقی

دانلود Helium Streamer 3.3.0.1236 - نرم افزار مدیریت کالکشن موسیقی

 

دانلود Helium Streamer

| نرم افزار مدیریت کالکشن موسیقی |

 

Helium Streamer 3.3.0.1236 نرم افزاری است که سعی دارد به شیوه‌ای خلاقانه، تجربه شما را در زمینه مدیریت و کنترل کتابخانه موسیقی‌تان تغییر دهد. این تغییر و تحول به نحوی است که بسیاری از مشکلات موجود در رابطه با مدیریت و دسترسی بلادرنگ به کلیه فایل‌های صوتی را برای کاربران حل می‌کند. یکی از مشکلاتی که امروزه کاربران و علاقه‌مندان به دنیای موسیقی در دنیای دیجیتال با آن دست و پنجه نرم می‌کنند این است که به ازای هرکدام از دستگاه‌های پخش کننده، می‌بایست فایل موسیقی مورد نظر را دانلود کرد و یا اینکه به طور دستی آن‌ها را به دیوایس مربوطه انتقال داد. ولی سازندگان نرم افزار هلیوم استریمر سعی بر آن داشته‌اند تا با معرفی یک نرم افزار و سرویس کاربر پسند، این مشکلات را برای همیشه خاتمه دهند!

این سرویس جدید و پیشرفته، شما را قادر می‌سازد تا با یک خط اینترنت و یک مرورگر اینترنتی، دائما به مجموعه موسیقی خود دسترسی داشته باشید. با این سرویس قدرتمند، دیگر هیچ نگرانی بابت انتقال موزیک‌ها، جابه‌جایی حافظه‌های قابل حمل، محدودیت فرمت‌ها و … وجود نخواهد داشت. نکته کلیدی این نرم افزار قدرتمند این است که شما می‌توانید با ورود به حساب کاربری خود در هر دستگاهی و در هر نقطه‌ای از جهان، به کتابخانه موسیقی خود دسترسی داشته و در هر زمان اقدام به پخش آنان نمایید. اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Helium Streamer را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Helium Streamer :

– امکان دسترسی آسان و سریع به مجموعه موسیقی در هرجا و مکان

– سازگاری با انواع دستگاه‌ها و پلتفرم‌ها

– سازگار با انواع مرورگرهای وب

– امکان پخش مجموعه موسیقی از روی موبایل و لپ تاپ

– سازگار با ارتباط اینترنتی WiFi/3G/4G

– پشتیبانی از لیست‌های پخش، جستجوی آسان و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 8.50 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR