دانلود Movavi 360 Video Editor 1.0.1 – ویرایش ویدیوهای 360 درجه

دانلود Movavi 360 Video Editor 1.0.1 - ویرایش ویدیوهای 360 درجه

 

دانلود Movavi 360 Video Editor

| نرم افزار ویرایش ویدیوهای 360 درجه |

 

Movavi 360 Video Editor 1.0.1 ابزاری جدید و قدرتمند جهت ویرایش ویدیوهای 360 درجه است. اگر شما نیز به دنبال نرم افزاری جهت ویرایش ویدیوهای 360 درجه هستید، دیگر جستجو و دانلود برنامه‌های متفرقه کافیست؛ چرا که با استفاده از Movavi 360 Video Editor می‌توان انواع تغییرات دلخواه را بر روی این دسته از ویدیوها اعمال کرد! با استفاده از این نرم افزار، کاربران می‌توانند تنها با چند کلیک ساده ویدیوهای 360 درجه خود را وارد و سپس ویرایش کنند. حتی اگر شما از کاربران مبتدی در دنیای تدوین ویدیو باشید، باز هم برای کار با این نرم افزار مشکلی نخواهید داشت؛ چرا که گزینه‌های موجود در این نرم افزار بسیار ساده و قابل درک است.

ویدیوهای 30 درجه، با استفاده از دوربین‌های مخصوصی تهیه می‌شوند. در این نوع فیلم‌ها، کلیه تجربه کاربری افراد از یک محیط خاص نسبت به تمامی جهات ضبط و ذخیره می‌شود. در این نرم افزار، شما می‌توانید ویدیوی 360 درجه خود را وارد برنامه کرده و آن را با جزئیات بسیار دقیقی ویرایش کنید. به عنوان مثال، می‌توان ویدیوی 360 درجه را از جنبه‌های مختلف مشاهده کرد و قسمت‌های اضافه را در صورت تمایل از آن حذف نمود. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Movavi 360 Video Editor را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Movavi 360 Video Editor :

– امکان وارد کردن آسان ویدیوهای 360 درجه با امکانات ویرایشی گسترده

– قابلیت افزودن عناوین گرافیکی زیبا، افکت‌های خاص و جلوه‌های صوتی

– امکان به اشتراک‌گذاری آسان نتایج

– توانایی پیش‌نمایش 3 بعدی ویدیوها

– امکان بهبود و تصحیح رنگ‌ها

– قابلیت تنظیم سرعت پخش ویدیوی 360 درجه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 51 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR