دانلود بازی Overground 1.05.03 – پرواز بر فراز زمین برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Overground 1.05.03 - پرواز بر فراز زمین برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Overground برای اندروید

| بازی پرواز بر فراز زمین برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Overground 1.05.03 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های آرکید از استودیوی بازی سازی Tap Up است. در بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برایتان در نظر گرفته‌ایم‌، فرصتی مهیاست تا بتوانید در قالب یک خلبان حرقه‌ای نقش‌آفرینی کنید. شما می‌ـوانید با انتخاب هواپیمای دلخواه خود، یک لذت بی‌نظیر را از فراز سیاره زمین تجربه کنید. دقت طراحی هواپیماها و محیط‌های بسیار زیبای این بازی به نحوی است که در همان نگاه اول شما را مجذوب خود خواهد کرد. با استفاده از هواپیماهای تعبیه شده در این بازی، شما می‌توانید ماموریت‌های پرواز مختلفی را تجربه کنید و از تماشای منظره‌های دندنی لذت ببرید.

این بازی را می‌توان در 6 سطح مختلف از سختی تجربه کرد که هریک از آنان دارای پیچیدگی‌های مخصوص به خود هستند. اصلی‌ترین قانون موجود در این بازی، ثبت رکوردهای بالا در هنگام پرواز است. پرواز بر فراز زمین و تماشای مناظر زیبا و دیدنی از چشم‌انداز این بازی، به نحوی است که شما را تا مدت‌ها با خود سرگرم خواهد کرد. هم اکنون می توانید بازی Overground را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Overground:

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه انواع هواپیماها و منظره‌های دیدنی

– گرافیک مینیمال

– دارا بودن موانع مختلف

– طراحی انیمیشن‌های حرکتی بسیار زیبا

– امکان ثبت رکوردهای بالا

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Overground1 150x84 - دانلود بازی Overground 1.05.03 - پرواز بر فراز زمین برای اندروید + نسخه بی نهایت Overground2 150x84 - دانلود بازی Overground 1.05.03 - پرواز بر فراز زمین برای اندروید + نسخه بی نهایت Overground3 150x84 - دانلود بازی Overground 1.05.03 - پرواز بر فراز زمین برای اندروید + نسخه بی نهایت Overground4 150x84 - دانلود بازی Overground 1.05.03 - پرواز بر فراز زمین برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 53 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR