دانلود Datally 1.1 – نرم افزار رسمی گوگل جهت کاهش مصرف دیتای تلفن همراه برای اندروید

دانلود Datally 1.1 - نرم افزار رسمی گوگل جهت کاهش مصرف دیتای تلفن همراه برای اندروید

 

دانلود Datally برای اندروید

| نرم افزار رسمی گوگل جهت کاهش مصرف دیتای تلفن همراه برای اندروید |

 

Datally 1.1 نام نرم افزاری مفید و پرمخاطب از کمپانی گوگل (Google) برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است. امروزه کاربرد شبکه اینترنت محدود به خطوط ثابت تلفن و یا مراکز ارائه دهنده اینترنت نظیر کافی‌نت و … نیست؛ در واقع هر کاربر با دارا بودن یک سیم‌کارت از اپراتورهای تلفن همراه، می‌تواند در هر جای کشور به اینترنت پرسرعت دسترسی پیدا کند. اپراتورهای تلفن همراه، به منظور بهبود دسترسی کاربران پرمصرف، بسته‌های مختلفی را ارائه می‌کنند که بر حسب حجم و محدودیت زمانی، هزینه متفاوتی دارند. به عنوان مثال، یک کاربر با مصرفی متوسط در طول ماه، نهایتا به 5 گیگابایت اینترنت نیاز خواهد داشت. اما در برخی مواقع پیش می‌آید که حجم بسته اینترنتی کاربران، با سرعت بسیار بیشتری مصرف می‌شود و حتی در عرض 2 الی 3 روز، به طور کامل به اتمام می‌رسد. این مصرف بسیار زیاد، غیر منطقی بوده و در اغلب موارد، به علت عدم مدیریت صحیح بر دیتای تلفن همراه رخ می‌دهد.

به همین دلیل کاربران باید همواره نظارت دقیقی بر حجم بسته خریداری شده داشته باشند. اگر شما نیز از دسته کاربرانی هستید که این مشکل برایتان به دفعات رخ می‌دهد، بهتر است که مصرف دیتای تلفن همراه خود را با یک اپلیکیشن حرفه‌ای مدیریت کنید. در همین راستا، کمپانی گوگل اپلیکیشن جدیدی را ارائه کرده است که با کمک آن، می‌توان حجم دیتای مصرفی را به حد قابل ملاحظه‌ای کاهش داد. اپلیکیشن رسمی Datally، قادر است پرمصرف‌ترین برنامه‌ها و سرویس‌ها از دیتای تلفن همراه را مشخص سازد تا با مدیریت و یا قطع دسترسی آنان به دیتای موبایل، حجم بسته اینترنتی خود را تا مدت زمان بسیار بیشتری ذخیره کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Datally برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Datally :

– امکان نظارت و کنترل دائم بر حجم دیتای مصرفی تلفن همراه

– امکان کاهش دادن حجم دیتای مصرفی – حداقل تا 30 درصد

– نمایش جزئیات مصرف دیتای تلفن همراه به تفکیک هر اپلیکیشن

– نظارت دقیق بر وضعیت مصرف دیتای تلفن همراه در بازه‌های زمانی مختلف

– امکان صرفه‌جویی در هزینه‌ها

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Datally1 84x150 - دانلود Datally 1.1 - نرم افزار رسمی گوگل جهت کاهش مصرف دیتای تلفن همراه برای اندروید Datally2 84x150 - دانلود Datally 1.1 - نرم افزار رسمی گوگل جهت کاهش مصرف دیتای تلفن همراه برای اندروید Datally3 84x150 - دانلود Datally 1.1 - نرم افزار رسمی گوگل جهت کاهش مصرف دیتای تلفن همراه برای اندروید Datally4 84x150 - دانلود Datally 1.1 - نرم افزار رسمی گوگل جهت کاهش مصرف دیتای تلفن همراه برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 6.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR