دانلود Emby Server 3.2.60.0 + Portable – مدیا سرور فوق العاده برای کاربران خانگی

دانلود Emby Server 3.2.60.0 + Portable - مدیا سرور فوق العاده برای کاربران خانگی

 

دانلود Emby Server

| مدیا سرور فوق العاده برای کاربران خانگی |

 

Emby Server 3.2.60.0 نام یک نرم افزار مدیا سرور جدید و بسیار قدرتمند است که با استفاده از آن، می‌توان کالکشن انواع فایل‌های صوتی و تصویری را سازماندهی و مدیریت کرد. علاقه‌مندان به مدیا سرورهای خانگی، با استفاده از این برنامه و یک مودم بی‌سیم، می‌توانند کلیه اطلاعات مورد علاقه خود را در سرور به اشتراک گذاشته و با استفاده از سایر دستگاه‌های بی‌سیم به آنان دسترسی پیدا کنند. دیگر برای تماشای فیلم‌های مورد علاقه‌تان در تلویزیون، نیازی نیست که آن‌ها را در فلش مموری و … کپی کنید. با استفاده از این برنامه، می‌ـوان کلیه تصاویر، فیلم‌ها، موزیک‌ها و … را به صورت بی‌سیم در کامپیوتر به اشتراک گذاشت و آنان را به طور مستقیم در دستگاه‌های اندروید، تلویزیون و … دریافت و تماشا کرد.

سرور این نرم افزار فوق‌العاده، قادر است کلیه اطلاعات کاربران را در نمایی زیبا و منظم نگهداری کند. با این کار، شما می‌توانید از هر دستگاه دیگری به محتویات دلخواه خود دسترسی آنان داشته و اقدام به پخش سریع آنان نمایید. محیط گرافیکی این مدیا سرور، از طریق مرورگر وب کاربر به اجرا در می‌آید. تنها کافیست که وب سرور مربوطه را اجرا و سپس از لوکال هاست مرورگر اینترنتی خود به آن دسترسی پیدا کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Emby Server را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Emby Server :

– امکان تبدیل خودکار و پخش آسان محتوای چندرسانه‌ای در انواع دستگاه‌های موجود در شبکه

– دسترسی آسان و سریع به کلیه اطلاعات چند رسانه‌های در دیوایس‌های بی‌سیم

– امکان سینک آسان اطلاعات بین چندین دستگاه برای دسترسی آفلاین

– امکان سازماندهی و مدیریت آسان و زیبای محتویات چند رسانه‌ای کاربر

– سازگاری و شناسایی سریع و خودکار دستگاه‌های DLNA در شبکه

– پشتیبانی از فضای ابری

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 74 + 84 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR