دانلود Kutools for Excel 21.00 – افزونه حرفه‌ای و کاربردی برای اکسل

دانلود Kutools for Excel 16.50 - ابزار کاربردی برای اکسل

 

دانلود Kutools for Excel

| ابزار کاربردی برای اکسل |

 

Kutools for Excel 21.00 نام نرم افزاری کاربردی و مفید برای کاربران نرم افزار اکسل است. این برنامه به کمک قابلیت‌هایی گسترده و حرفه‌ای، کارکرد عملیاتی در نرم افزار آفیس اکسل (Excel) را بهبود بخشیده و آن را به محیطی جامع‌تر برای کاربران حرفه‌ای تبدیل می‌نماید. کاربران این نرم افزار، از آن به عنوان یک ابزار فوق‌العاده یاد می‌کنند که قادر است امکانات اکسل را به سطح گسترده‌تری بهبود بخشد. به عنوان مثال، بدون استفاده از این نرم افزار کاربران مجبور هستند که سلول‌های خالی در فایل‌های اکسل را به طور دستی حذف کنند. این عمل، زمانی به چشم می‌آید که اطلاعات بسیاری در فایل مورد نظر درج شده و جستجوی سلول‌های خالی در آنان امری زمان‌بر باشد.

این افزونه حرفه‌ای و قدرتمند، کاربران را قادر می‌سازد تا با چند کلیک ساده، سلول‌های خالی در اکسل را شناسایی و آنان را حذف نمایند. با استفاده از این برنامه، می‌توان کلیه فرآیندهای پیچیده در آفیس اکسل رو ساده‌سازی کرد و بدین ترتیب توانایی اجرای فعالیت‌های دشوار و زمان‌بر را بهبود بخشید. همچنین شما می‌توانید در صورت تمایل، چندین جدول را با همدیگر ادغام کرده و در صرف زمان برای اجرای فعالیت‌های پیچیده صرفه‌جویی کنید. این افزونه کاربردی، بیش از 200 قابلیت جدید را به مایکروسافت اکسل اضافه می‌کند که هریک از آنان قادرند امور پیچیده کاربر را تا حد ممکن ساده‌سازی کنند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Kutools for Excel را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Kutools for Excel :

– امکان لیست کردن اسامی هریک از شیت‌ها در یک نمای زیبا و ساده

– توانایی لیست کردن عنوان ستون‌ها

– امکان مینیمایز کردن نوار ریبون با یک کلیک

– توانایی نمایش و یا عدم نمایش اسکرول افقی

– قابلیت محدودسازی ناحیه اسکرول

– امکان انتخاب یک یا چند سلول به صورت تصادفی

– قابلیت تبدیل کردن نوع فیلدهای عددی به متنی

– امکان حذف آسان و سریع سلول‌های خالی

– قابلیت ادغام آسان جداول

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 70 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR