دانلود FileMaker Pro 18 Advanced 18.0.1.122 + Server 16.0.4.406 – مدیریت پایگاه داده

دانلود FileMaker Pro 16 Advanced 16.0.4.403 + Server 16.0.4.406 - مدیریت پایگاه داده

 

دانلود FileMaker

| نرم افزار مدیریت پایگاه داده |

 

FileMaker Pro 18 Advanced 18.0.1.122 + Server 16.0.4.406 نام نرم افزاری قدرتمند و حرفه‌ای در زمینه ایجاد و مدیریت پایگاه داده است. این نرم افزار، منحصرا برای افرادی ساخته شده که می‌خواهند یک دیتابیس کاملا شخصی را ایجاد و مدیریت نمایند. این نوع پایگاه داده را با اهداف گوناگون می‌توان مورد استفاده قرار داد و از آن در زمینه مدیریت فعالیت‌ها، پروفایل‌های کسب و کار و … استفاده کرد. این نرم افزار، مناسب برای نیازهای شخصی و یا حتی کاربردهای تجاری است. به عنوان مثال، یک شخص آشنا به مفاهیم کسب و کار، می‌تواند کلیه فعالیت‌های مرتبط با تجارت خود از قبیل پیگیری مخاطبین، رویدادها، موجودی و … را مدیریت کند.

محیط کاربری این نرم افزار مناسب برای افرادی است که فعالیتی حرفه‌ای در حوزه کسب و کار داشته و به دنبال ابزاری جهت مدیریت فرآیندها هستند. توسط این برنامه می‌توان سفارشات خرید و فروش را پیگیری کرد و از کلیه رویدادها گزارش‌گیری کرد. یک کسب و کار موفق را می‌توان با یک نگاه از روی نتایج گزارشات در بازه‌های زمانی مشخص سنجید. کارکرد این نرم افزار محدود به دامنه خاصی نیست و هر دسته از کاربران می‌توانند پایگاه داده مورد نظر خود را با آن ایجاد کرده و آن را متناسب با نیاز سفارشی کنند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار FileMaker را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار FileMaker :

– فراهم‌سازی راهکارهای خلاقانه در زمینه مدیریت سفارشات، مدیریت فاکتورها، پیگیری نیازهای مشتریان و …

– امکان وارد و خارج کردن آسان اطلاعات

– قابلیت ساخت و مدیریت پایگاه‌های داده در نهایت سادگی و سرعت

– دارا بودن ابزارهای بسیار پیشرفته برای گزارش‌گیری

– یکپارچگی کامل با دیتا سورس‌های Microsoft SQL Server, Oracle, MySQL  و …

– امکان ساخت اپلیکیشن‌های اختصاصی و فراهم‌سازی امکان کار تیمی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 391 + 399 + 353 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR