دانلود Notification History Log Pro 4.2.1 – نرم افزار تاریخچه نوار اعلان برای اندروید

دانلود Notification History Log Pro 4.2.1 - نرم افزار تاریخچه نوار اعلان برای اندروید

 

دانلود Notification History Log برای اندروید

| نرم افزار تاریخچه نوار اعلان برای اندروید |

 

Notification History Log Pro 4.2.1 نام نرم افزاری مفید و پرمخاطب از استودیوی نرم افزاری IKVA eSolutions برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است. نوار اعلان (ناتیفیکیشن)، یکی از بخش‌های مهم سیستم‌عامل اندروید به شمار می‌رود. مهم‌ترین رویدادها، تماس‌های از دست رفته، پیام‌های وانده نشده، ایمیل‌ها، یادآورها و … همگی در این بخش نمایش داده شده و مدیریت می‌شوند. اما یکی از مشکلات مهم این قابلیت، این است که با پاک کردن آن‌ها، دیگر نمی‌توان به جزئیات اعلان‌های قبلی دسترسی پیدا کرد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برایتان در نظر گرفته‌ایم، تاریخچه‌ای از اعلان‌ها را در خود ذخیره می‌کند تا بتوانید همیشه به اعلان‌های مورد نظر خود دسترسی داشته باشید.

اگر شما نتیز به تازگی یک اعلان مهم را از دست داده و دیگر امکان دسترسی به آن را ندارید، نگران نباشید؛ چرا که به کمک نرم افزار Notification History Log، می‌توانید مشکل مذکور را در نهایت سادگی حل کنید. این نرم افزار با انواع دستگاه‌های اندروید و نسخه‌های مختلف این سیستم عامل سازگاری دارد و به آسانی تاریخچه اعلان‌های قدیمی را در اختیار شما قرار می‌دهد. هم اکنون می توانید نرم افزار Notification History Log برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Notification History Log :

– امکان مدیریت و حذف سریع کلیه اعلان‌ها با یک انتخاب

– امکان نگهداری تعداد نامحدودی از اعلان‌ها

– قابلیت قرار دادن اعلان‌های یک اپلیکیشن خاص در لیست سیاه

– توانایی جستجو در بین اعلان‌ها

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Notification History Log Pro1 83x150 - دانلود Notification History Log Pro 4.2.1 - نرم افزار تاریخچه نوار اعلان برای اندروید Notification History Log Pro2 83x150 - دانلود Notification History Log Pro 4.2.1 - نرم افزار تاریخچه نوار اعلان برای اندروید Notification History Log Pro3 83x150 - دانلود Notification History Log Pro 4.2.1 - نرم افزار تاریخچه نوار اعلان برای اندروید Notification History Log Pro4 83x150 - دانلود Notification History Log Pro 4.2.1 - نرم افزار تاریخچه نوار اعلان برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 2.40 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR