دانلود Spriter Pro Edition R11 – نرم افزار طراحی انیمیشن های 2 بعدی

دانلود Spriter Pro Edition R11 - نرم افزار طراحی انیمیشن های 2 بعدی

 

دانلود Spriter

| نرم افزار طراحی انیمیشن های 2 بعدی |

 

Spriter Pro Edition R11 نام نرم افزاری کاربردی و بسیار مفید برای علاقه‌مندان به دنیای گرافیک و طراحی انیمیشن‌های 2 بعدی است. با استفاده از این نرم افزار، کاربران می‌توانند در نهایت سادگی کاراکترهای دلخواه خود را ایجاد کرده و آنان را به انیمیشن‌های حرکتی تبدیل کنند. این روزها با وجود پیشرفت‌های چشم‌گیر در زمینه طراحی‌های گرافیکی و سخت‌افزارهای پیشرفته کامپیوتری، همچنان برخی انیمیشن‌ها و بازی‌های 2 بعدی طرفداران خاص خود را دارند. به خصوص با استقبال چشم‌گیر کاربران از شبکه‌های اجتماعی، انیمیشن‌های ساده و 2 بعدی کاربرد بسیار زیادی پیدا کرده‌اند.

اگر شما نیز از دسته علاقه‌مندان به طراحی انیمیشن‌های 2 بعدی در این سبک هستید، پیشنهاد می‌کنیم برنامه Spriter را از دست ندهید. این نرم افزار محیطی مخصوص طراحی‌های گرافیکی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد، علاوه بر این، امکانات گسترده در زمینه متحرک‌سازی کاراکترها به سبکی منحصر به فرد، فرآیند طراحی و متحرک‌سازی آنان را تسریع می‌بخشد. با استفاده از انیمیشن‌های ساخته شده توسط این برنامه، می‌توان بازی‌ها و انیمیشن‌های زیبای 2 بعدی را طراحی و با دیگران به اشتراک گذاشت. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Spriter را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Spriter :

– دارا بودن گزینه‌های کاربردی برای ساخت اشکال هندسی منحنی

– امکان به کار گیری انیمیشن‌ها در انیمیشن‌ها برای پیچیده کردن طرح‌ها

– دارا بودن ویژگی‌های گسترده برای کنترل و متحرک‌سازی طرح‌ها

– دارا بودن مجموعه‌ای از طرح‌ها و تصاویر از پیش آماده شده

– امکان ساخت انیمیشن‌‌های 2 بعدی با کنترل کامل بر فریم‌ها

– عدم نیاز به دانش و مهارت پیچیده در زمینه طراحی انیمیشن

– مناسب برای ساخت انیمیشن‌های کوتاه و بازی‌های 2 بعدی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 36 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR