دانلود Material Notification Shade 10.66 – نوار اعلان متریال برای اندروید

دانلود Material Notification Shade 10.66 - نوار اعلان متریال برای اندروید

 

دانلود Material Notification Shade برای اندروید

| نوار اعلان متریال برای اندروید |

 

Material Notification Shade 10.66 نام نرم افزاری مفید و پرمخاطب از استودیوی نرم افزاری Treydev Inc برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است. اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که از شخصی‌سازی و تغییر در گوشی و تبلت‌های اندرویدی خود لذت می‌برید، نرم افزار Material Notification Shade را به هیچ وجه از دست ندهید! با استفاده از این نرم افزار، کاربران می‌توانند نوار اعلان دستگاه اندرویدی خود را شخصی‌سازی کرده و ظاهری جذاب و تازه به آن ببخشند. این برنماه قادر است شکل ظاهری نوار اعلان (ناتیفیکیشن) دستگاه اندرویدی شما را مطابق با سلیقه‌تان تغییر داده و زیبایی خاصی به آن ببخشد.

سازندگان این برنامه، آن را به عنوان یک جایگزین حرفه‌ای و قدرتمند برای نوار اعلان پیش‌فرض اندروید معرفی کرده‌اند. این نرم افزار می‌تواند یک نوار اعلان متریال را جایگزین نوار اعلان گوشی یا تبلت اندرویدی شما کند و با این کار، زیبایی خاصی را به آن القا کند. هم اکنون می توانید نرم افزار Material Notification Shade برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Material Notification Shade :

– زیباسازی ظاهر نوار اعلان گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی

– دارا بودن ظاهر بسیار زیبای متریال

– پشتیبانی از اندروید 5.0 تا اندروید 7.0

– اضافه کردن انیمیشن‌های حرکتی زیبا به نوار اعلان

– دارا بودن پوسته‌های ظاهری بسیار زیبا

– عدم نیاز به روت کردن دستگاه

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Material Notification Shade1 84x150 - دانلود Material Notification Shade 10.66 - نوار اعلان متریال برای اندروید Material Notification Shade2 84x150 - دانلود Material Notification Shade 10.66 - نوار اعلان متریال برای اندروید Material Notification Shade3 84x150 - دانلود Material Notification Shade 10.66 - نوار اعلان متریال برای اندروید Material Notification Shade4 84x150 - دانلود Material Notification Shade 10.66 - نوار اعلان متریال برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR