دانلود بازی My Little Chaser 1.5.22 – تعقیب کننده کوچک من برای اندروید

دانلود بازی My Little Chaser 1.5.22 - تعقیب کننده کوچک من برای اندروید

 

دانلود بازی My Little Chaser برای اندروید

| بازی تعقیب کننده کوچک من برای اندروید |

 

My Little Chaser 1.5.22 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های مسابقه‌ای از استودیوی بازی سازی BEESIDE است. داستان این بازی اندرویدی، روایت جالبی از راننده یک اتومبیل را بازگو می‌کند. او در این باره می‌گوید: «در یک روز آفتابی، در حال رانندگی با خودروی شخصی خود بودم. ناگهان یک اتومبیل دیگر در مسیر ظاهر شد و در پی این اتفاق، برخورد سختی بین اتومبیل‌ها در گرفت. خودروی من بر اثر این تصادف به شدت آسیب دید و اتومبیلی که مسبب این رویداد بود، سریعا فرار کرد. اما او یک سرنخ مهم را از خود برجای گذاشته است. از این رو، من نهایت تلاش خو درا به کار خواهم گرفت تا او را پیدا کنم.»

در این بازی اندرویدی، شما نهایت تلاش خود را به کار خواهید گرفت تا اتومبیل مسبب این تصادف را پیدا کنید. برای انتقام، لازم است که کلیه سرنخ‌های مسیر را ردیابی کنید تا اینکه نهایتا از واقعیت ماجرا پرده‌برداری شود. در این بازی، شما می‌توانید با استفاده از انواع اتومبیل‌ها ماجراجویی تازه‌ای را در سراسر دنیا در پی شبگیرید و با پیش بردن مراحل آن، خودروی خود را نیز مطابق سلیقه‌تان تغییر دهید. هم اکنون می توانید بازی My Little Chaser را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی My Little Chaser :

– امکان کنترل آسان

– گرافیک رنگارنگ و زیبا

– دارا بودن 3 حالت مختلف برای بازی کردن

– امکان انتخاب انواع خودروها برای رانندگی

– توانایی یادگیری 6 مهارت جدید برای اتومبیل‌رانی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

My Little Chaser1 84x150 - دانلود بازی My Little Chaser 1.5.22 - تعقیب کننده کوچک من برای اندروید My Little Chaser2 84x150 - دانلود بازی My Little Chaser 1.5.22 - تعقیب کننده کوچک من برای اندروید My Little Chaser3 84x150 - دانلود بازی My Little Chaser 1.5.22 - تعقیب کننده کوچک من برای اندروید My Little Chaser4 84x150 - دانلود بازی My Little Chaser 1.5.22 - تعقیب کننده کوچک من برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 39 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR