دانلود بازی Candleman The Complete Journey برای PC

دانلود بازی Candleman The Complete Journey برای PC

 

دانلود بازی Candleman The Complete Journey برای کامپیوتر

| بازی سفر پرماجرای شمع |

| نسخه SKIDROW |

 

Candleman The Complete Journey بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2018 توسط Spotlightor Interactive ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در این بازی کامپیوتری، ماجراجویی جدیدی در قالب یک شمع پرنور برایتان آماده شده است. این بازی کامپیوتری جدید، در سبک سری بازی‌های ماجرایی و پلتفرمر طراحی شده که ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارد. این بازی کامپیوتری، خصوصیت جالب توجهی از یک شمع روشن را به تصویر می‌کشد. این شمع، در آن واحد هم می‌تواند یک دوست مفید و هم به عنوان یک دشمن ناخوشایند باشد.

در هریک از مراحل این بازی، شما با چالش جذابی رو به رو هستید که باید از پس آنان برآیید. هر بار این شمع تنها به مدت 10 ثانیه روشن باقی می‌ماند و در این مدت، باید چالش موجود را پشت سر بگذارید. مواع مختلفی در هرکدام از مراحل این بازی تعبیه شده است که تنها به یک سبک خاص می‌ـوان آنان را حل کرد. از این رو شما با در نظر گرفتن تمامی جوانب و جزئیات چالش‌ها، می‌بایست معمای موجودرا ضمن در نظر گرفتن محدودیت زمانی پشت سر بگذارید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Candleman The Complete Journey را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Candleman The Complete Journey1 300x169 - دانلود بازی Candleman The Complete Journey برای PC Candleman The Complete Journey2 300x169 - دانلود بازی Candleman The Complete Journey برای PC

 

Candleman The Complete Journey3 300x169 - دانلود بازی Candleman The Complete Journey برای PC Candleman The Complete Journey4 300x169 - دانلود بازی Candleman The Complete Journey برای PC

 

تریلر بازی Candleman The Complete Journey:

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, 64-bit
Processor: Intel CPU Core i3
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GPU GeForce GTX460
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet Connection
Storage: 4 GB Available Space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7/8/10,64-bit
Processor: Intel CPU Core i7
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GPU GeForce GTX750
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet Connection
Storage: 4 GB Available Space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.67 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR