دانلود بازی Tents and Trees Puzzles 1.2.4 – معمای درخت و چادر برای اندروید

دانلود بازی Tents and Trees Puzzles 1.2.4 - معمای درخت و چادر برای اندروید

 

دانلود بازی Tents and Trees Puzzles برای اندروید

| بازی معمای درخت و چادر برای اندروید |

 

Tents and Trees Puzzles 1.2.4 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های پازلی از استودیوی بازی سازی Frozax Games است. معمای درخت و چادر، یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های پازلی است که شما در آن با یک صفحه سبز رنگ و تعدادی درخت سر و کار دارید. درختان، مادر طبیعت هستند و ما انسان‌ها، قسمت اعظمی از حیات در زمین مدیون آن‌ها هستیم. یکی از تفریحات رایج در سراسر جهان، این است که در کنار درختان و در دل طبیعت، چادری را برپا کرده و یک روز سالم و سرحال را در کنار خانواده بگذرانیم. برای این کار، چه جایی بهتر از سایه درختان؟!

در این بازی اندرویدی نیز شما با صدها مرحله پرچاش و سرگرم‌کننده سر و کار دارید و درهریک از آن‌ها، می‌بایست یک چادر قرمز رنگ را در کنار یکی از درختان برپا کنید. در نزدیکی هر درخت، تنها می‌توان یک چادر برپا کرد. هر مرحله از بازی، یک عدد معین برای چادرها در هر ستون و ردیف نشان می‌دهد که شما برای اتمام مراحل، می‌بایست به این تعداد چادر را برپا کنید. اما باید توجه داشت که چادرها نباید همدیگر را لمس کنند! به همین جهت، مراحل پیچیده و دشواری در انتظارتان است؛ چرا که هرقدر که در روند بازی پیش‌روی کنید، پازل‌ها نیز سخت و سخت‌تر خواهند شد. هم اکنون می توانید بازی Tents and Trees Puzzles را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Tents and Trees Puzzles :

– دارا بودن صدها مرحله سرگرم‌کننده و جذاب

– عدم وجود محدودیت زمانی برای طی کردن مراحل

– عدم نیاز به اینترنت

– پشتیبانی از موبایل و تبلت

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Tents and Trees Puzzles1 84x150 - دانلود بازی Tents and Trees Puzzles 1.2.4 - معمای درخت و چادر برای اندروید Tents and Trees Puzzles2 84x150 - دانلود بازی Tents and Trees Puzzles 1.2.4 - معمای درخت و چادر برای اندروید Tents and Trees Puzzles3 84x150 - دانلود بازی Tents and Trees Puzzles 1.2.4 - معمای درخت و چادر برای اندروید Tents and Trees Puzzles4 84x150 - دانلود بازی Tents and Trees Puzzles 1.2.4 - معمای درخت و چادر برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 23 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR