دانلود بازی After the End Forsaken Destiny 1.3.0 – سرنوشت فراموش شده برای اندروید + دیتا

دانلود بازی After the End Forsaken Destiny 1.2.3 - سرنوشت فراموش شده برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی After the End Forsaken Destiny برای اندروید

| بازی سرنوشت فراموش شده برای اندروید + دیتا |

 

After the End Forsaken Destiny 1.3.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های پازلی از استودیوی بازی سازی NEXON M Inc است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما در نظر گر فته‌ایم، یکی از عناوین موفق و محبوب در مارکت اندروید است که با وجود قیمت 3.99 دلاری خود، توانسته توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب کند. «پس از پایان: ترک سرنوشت» عنوان این بازی اندرویدی است که با یک محوریت پازلی و معمایی، می‌تواند تا مدت‌ها شما را با خود سرگرم کند.

دنیای سه بعدی و ماجرای این بازی اندرویدی، معماهای بسیاری را در خود پنهان ساخته و شما با تجربه آن، به دنیایی باستانی از خرابه‌های تاریخی قدم خواهید گذاشت. محوریت اصلی این بازی، بر مبنای سفر یک پدر و پسر به موازات یکدیگر در جداول زمانی مختلف است. با این هدف، شما باید سفر خود را از طریق این خرابه‌های باستانی در پیش گیرید و از معماهای آن رمزگشایی کنید. هم اکنون می توانید بازی After the End Forsaken Destiny را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی After the End Forsaken Destiny :

– دارا بودن پازل‌های جذاب و سرگرم‌کننده

– گیم‌پلی منحصر به فرد و خلاقانه

– طراحی محیط گرافیکی 3 بعدی

– امکان کاوش در سرزمین‌های باستانی

– امکان جمع‌آوری اسرار و سرنخ‌های تاریخی

– امکان تجربه یک ماجراجویی جذاب در دنیایی باستانی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

After the End Forsaken Destiny1 150x84 - دانلود بازی After the End Forsaken Destiny 1.3.0 - سرنوشت فراموش شده برای اندروید + دیتا After the End Forsaken Destiny2 150x84 - دانلود بازی After the End Forsaken Destiny 1.3.0 - سرنوشت فراموش شده برای اندروید + دیتا After the End Forsaken Destiny3 150x84 - دانلود بازی After the End Forsaken Destiny 1.3.0 - سرنوشت فراموش شده برای اندروید + دیتا After the End Forsaken Destiny4 150x84 - دانلود بازی After the End Forsaken Destiny 1.3.0 - سرنوشت فراموش شده برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb‌ وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 29 + 197 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR