دانلود بازی Last Remaining Light 1.5.2 – آخرین نور باقی مانده برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Last Remaining Light 1.5.2 - آخرین نور باقی مانده برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Last Remaining Light برای اندروید

| بازی آخرین نور باقی مانده برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Last Remaining Light 1.5.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی Crazy Labs by TabTale است. خودتان را برای یک بازی جذاب و متفاوت آماده کنید؛ چرا که در این بازی قرار است همه چیز غافل‌گیر کننده باشد! دنیای تاریک، امکان پرش در ارتفاع بالا، رویارویی با هیولاهای مرگبار و … از اولین چشم‌اندازهای بازی به شمار می‌روند. در این بازی، فرصتی برایتان مهیاست تا با بهره‌گیری از کاراکتر مورد نظر خود، یک شب تاریک و پرخطر را پشت سر بگذارید.

سفر و ماجراجویی شما از یک جنگل تاریک آغاز می‌شود؛ اما این جنگل عاری از هرگونه موجودی است که انتظار آن را دارید! هیولاهای این بازی در انتظار شما هستند و به محض آغاز این ماجراجویی، در سر راه‌تان سبز خواهند شد. بدین منظور، لازم است که یک فانسو روشن را با خود به همراه داشته باشید و در کلیه مراحل بازی از آن مراقبت کنید؛ چرا که این آخرین سوسوی امید و روشنایی در این جنگل تاریک به شمار می‌رود. هم اکنون می توانید بازی Last Remaining Light را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Last Remaining Light :

– دارا بودن کاراکترهای مختلف برای طی کردن مراحل بازی

– امکان ماجراجویی در یک دنیای پرهیجان و جذاب

– رویارویی با هیولاهای ناشناخته

– طراحی گرافیکی فوق‌العاده

– صداپردازی عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Last Remaining Light1 94x150 - دانلود بازی Last Remaining Light 1.5.2 - آخرین نور باقی مانده برای اندروید + نسخه بی نهایت Last Remaining Light2 94x150 - دانلود بازی Last Remaining Light 1.5.2 - آخرین نور باقی مانده برای اندروید + نسخه بی نهایت Last Remaining Light3 94x150 - دانلود بازی Last Remaining Light 1.5.2 - آخرین نور باقی مانده برای اندروید + نسخه بی نهایت Last Remaining Light4 94x150 - دانلود بازی Last Remaining Light 1.5.2 - آخرین نور باقی مانده برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 58 + 60 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR