دانلود بازی Power Hover Cruise 1.0.0 – هاوربرد کروز برای اندروید

دانلود بازی Power Hover Cruise 1.0.0 - هاوربرد کروز برای اندروید

 

دانلود بازی Power Hover Cruise برای اندروید

| بازی هاوربرد کروز برای اندروید |

 

Power Hover Cruise 1.0.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی Oddrok است. بازی اندرویدی هاوربرد کروز، اسپین‌آف (Spin-Off) مربوط به بازی محبوب پاور هاور (Power Hover) است که توجه بسیاری از پلیرهای مارکت اندروید را به خود اختصاص داد. در بازی هاوربرد کروز، فرصتی برایتان مهیاست تا بتوانید با استفاده از وسایل نقلیه مختلف، شروع به پرواز در ارتفاع کم کنید! گیم‌پلی این بازی، در یک سبک منحصر به فرد و بسیار جذاب پیاده‌سازی شده و تمامی علاقه‌مندان به سری بازی‌های مسابقه‌ای را به خود جذب می‌کند.

در این بازی، شما می‌توانید با استفاده از اسکوتر پرنده، یوفوها، اسکیت پرنده و … یک پرواز مهیج و جذاب را تجربه کنید. گیم‌پلی این بازی به صورت 7 سناریویی طراحی شده و علاقه‌مندان می‌توانند با انتخاب کاراکتر مورد نظر خود، سناریوی بازی را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارند. لازم به توضیح است که در هر یک از این سناریوها، کاراکتر داستانی شما را در یک محیط و موقعیت منحصر به فرد به چالش می‌کشاند که برای هرکدام از آن‌ها باید راهکار مخصوصی را به کار بندید. هم اکنون می توانید بازی Power Hover Cruise را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Power Hover Cruise :

– دارا بودن 7 سناریوی مختلف و جذاب

– امکان استفاده از 13 کاراکتر مختلف از قبیل وسایل نقلیه، ربات‌ها و …

– امکان باز کردن آیتم‌های قفل شده در بازی

– امکان ذخیره روند بازی در فضای ابری

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Power Hover Cruise1 150x84 - دانلود بازی Power Hover Cruise 1.0.0 - هاوربرد کروز برای اندروید Power Hover Cruise2 150x84 - دانلود بازی Power Hover Cruise 1.0.0 - هاوربرد کروز برای اندروید Power Hover Cruise3 150x84 - دانلود بازی Power Hover Cruise 1.0.0 - هاوربرد کروز برای اندروید Power Hover Cruise4 150x84 - دانلود بازی Power Hover Cruise 1.0.0 - هاوربرد کروز برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 38 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR